Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jag har ju bestämt mig för att plugga och jobba som sjuksköterska, en bebis, sen plugga till barnmorska.
Men maken vill inte ha fler kräkbebisar..

äsch då! Har bild i min bilddagbok om någon vill kolla tills jag lärt mig att lägga in bilder här :D. Moonbabies heter jag där med.

kl

Jag sitter och tittar pa era fina magar och längtar till min börjar växa pa riktigt, än ser den mest tjock och svullen ut (v.14 imorgon) och ingen riktig bebiskula. Fick mage sent med förra barnet och den blev inte sa stor och klumpig da heller. Sa den här gangen beställer jag en mage tidigt med i samma slutstorlek :)

Oj! är du gravid? GRATTIS :D:bump:

Jag har ju bestämt mig för att plugga och jobba som sjuksköterska, en bebis, sen plugga till barnmorska.
Men maken vill inte ha fler kräkbebisar..

Kul, jag vill också utbilda mig till sjuksköterska, arbeta och sen plugga till barnmorska. Är ju gravid i v 24 nu, så har jag riktig tur kommer jag in i höst och börjar då plugga distans.....

Lägger in magbild från idag också....v 22+6.
Magebarn20100331008.jpg

Dags för en bild i tråden, tycker ni inte det? ;)

v. 36 (35+3)

353_82179044.jpg

Magen har börjat sjunka nu... tycker det är lite tidigt men det kanske är normalt.

Jättefin!! :love:

Med My skönk min mage tidigt, säkert v 33 eller liknande när hon fixerade sig. Sen kändes den lite högre igen ett tag och sen trillade den ner i knäna innan hon skulle ut =)

//Julia

Jag bar lågt hela tiden och gör nog (magen har fortfarande inte dykt upp) det den här gången också.

*knapplån*

Bild tagen v.14(+2), blir dax för nästa bild i helgen :). Lite har det väl hänt, man börjar märka det ialf när man har kläder över! Får se när man börjar få kommentarer om det på jobbet, eller om dom bara tror att jag har blivit lite tjock :D

Det där känner jag igen, pa morgonen ser jag bara lite rund ut om magen, pa kvällen ser det ut som jag är höggravid :)

Söt mage har du :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 332
Senast: Lady_S
·
Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18