Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Jag tror det är en pojke i din mage!

Cosmic Queen den har helt klart sjunkit! Men du väntar ett tag till innan du ploppar ut honom va? ;)

*kl*

Nu jäklars! Hoppas länken fungerar... :angel:
v. 14+3 idag. Sista bilden är från 14+0.
Vet inte om det hänt någonting?
Men det börjar kännas som om det växt nu. När jag ligger på mage känns det som om det har kommit en "bulle" mellan höftbensknölarna som inte varit där förut. :)

Har fått kallelsen till UL i brevlådan idag! Den 29 augusti (v. 18+0) får vi veta om någon/några faktiskt bor därinne och om den/de är äldre eller yngre än vi räknat med!!
(Tänk att man fortfarande inte riktigt tror på att det faktiskt bor någon därinne...)

Han hade hest fått ploppa ut igår, jag är såååå leeeess på att vara gravid nu... :crazy::o

Men det är ju lite väl tidigt ännu & kommer med all säkerhet att dröjja & det hoppas jag ju osså både för barnets och våran skull.Vem vet, jag kanske tom går över tiden? Hemska tanke...

Här är min svällda mage i v 24!

v24.jpg

v24liggande.jpg

Jag vet vad det är därinne! Gissa så svarar jag sedan!

Wiiiieee! Den 27 ska jag på ultraljud, spännande! Då är jag i v 17. Då får vi hålla tummarna för varandra att det finns nåt däri. Magen växer i alla fall, tom mamma tyckte den var stor. :D

Jaa nu börjar det hända grejer :)

Kön är svårt att gissa, men enligt hjärtljuden så tyder det väl på en flicka.
Min bebis hjärtljud har legat runt 144-152 tror jag. Antar att det också tyder på en flicka, men magen tyder på pojke har jag hört. Så vi får se vad det är för en filur där inne.

Min POJKE i magen har legat på 144-152 hela tiden... :D hihi..

Mina pojkar låg runt 135-148 men denna enda gång min BM sa antalet till mig med flickan i magen så var det 150 ska bli kul följa det mer!

Ja nu avslöjade jag könet :D

Och jag är i v 33+4 jag har gått upp 17kg =P Börjar närma mig min mor när hon väntade lillebror min, otroligt vad som sker med kroppen =P

Jag ligger exakt som dig, 33+4, och har gått upp 5 kg sen inskrivningen. Iofs hade jag nog gått upp några kg då redan från före jag var gravid... Så totalt har jag väl gått upp 7-8 kg. Men då hade jag lite att ta av från början om man säger så:o.

Men nu har jag inte gått upp alls på en månad (v 30-34), hur mycket brukar man gå upp sista tiden?:confused:
Beror väl förstås på hur mycket vatten man samlar på sig också, jag är inte svullen överhuvudtaget ännu.

Jag är i v.32 nu & då jag ställde mig på vågen imorse så hade jag gått ner 1 kg sedan sist jag var hos BM, 2 veckor sedan... Beror nog på allt vatten som äntligen lämnat min kropp iom att värmen försvann. Så skönt. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden

Hästrelaterat