Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Dags för en uppdatering, taskig mobilbild inomhus på kvällen men jösses vad magen växer nu! Vecka 24, fotat idag. :)

080718_v24_an.jpg

Vad fina ni är!!!! Jag hade velat vara sådär lagom gravid en timme om dagen ungefär, bara klappa lite på magen och sen lägga bort den igen :D

Magbild v.30
n740919602_1178711_209.jpg

Var till BM idag, SF mått 32, Foderljud 155 och viktuppgång 13 kg. Snart vill jag inte vara med längre. :crazy: Gick upp 14 kg med Emil...och jag har ju 10 veckor kvar till BF ännu.

Bebisen har inte vänt på sig, hon kunde inte säga hur han låg, men inte med huvudet neråt iaf, trode han låg på tvären & det kan nog stämma, för sparkar mest på höger sida. Han ligger även väldigt högt upp, precis som Emil gjorde.

Emil vände sig runt v.30 har jag för mig, men han fixerade sig ju aldrig, var hela tiden rörlig och låg väldigt högt upp som sagt.

KL

Nu så, nu har jag tagit en bild på den växande lilla pojken här med. Bilden blev mörk och lite kass, men vi har fullt med folk hemma så jag vill helst inte strippa ner mig allt för mycket för att få en bra bild:D

22306153.jpg

Så här såg Von Dregelmagen ut i samma vecka, alltså 19 (19+0 idag)
8995808.jpg

Jag kommer ju se ut som en flodhäst när den här växt klart :eek: jag är i ungefär samma storlek nu osm jag var i v 23 med Daniel.....

Men v 19+0 innebär väl att du är i v 20? Alltså, du har gått 19 fulla veckor och 0 dagar. Om du är i v 19 ska det ju vara 18+ antal dagar.

eller?

Fin mage!

//julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka