Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

OT!
Vilken fin tröja du har på dig! Får man fråga vart du köpt den? :)

Jag har itne tagit några bilder än, var iof inte så slank innan heller men jag känner mig redan groteskt stor. :p

Vilka härliga magar alla har! :D

Här kommer min v.30 mage..

phpagqbeh.jpg

phpdndqxw.jpg

Vilken kul tråd :) har inte följt med från början men här kommer min mage! (bilden tagen i vecka 25 + 3)

21866568.jpg

OT!
Vilken fin tröja du har på dig! Får man fråga vart du köpt den? :)

Jag har itne tagit några bilder än, var iof inte så slank innan heller men jag känner mig redan groteskt stor. :p

Tack!
Den är köpt på HM, men för över ett år sen, så den finns nog tyvärr inte kvar i sortimentet. (Fick låna en massa kläder av en kompis som fick barn förra året).
Om du tycker du är stor nu, så är det bara att vänta och se hur det blir sen... ;)
Tyckte jag var lagom stor i vecka 30 typ, men sen bara exploderade det, och nu känner jag mig som en flodhäst. BF igår, bebben får gärna komma nu! :bump:

*kl*
Det är verkligen livsfarligt att spana runt här, jag längtar så fruktansvärt mycket efter att själv få visa upp en liten mage. Vem vet, kanske nästa höst. Äntligen har jag och sambon nått nästan alla mål vi vill innan vi skaffar barn, bara huset som fattas och det sparar vi för fullt till. :)

Ja, det är helt sjukt ju, snart bara 2½ månad kvar. Och tänk om lillebror har lika bråttom som Emil ut, då är det bara 2 månader kvar. :eek:

Shit det är snart dags för 1 års kalas :eek: Får lite "bebispanik" för att hinna få till ett syskon inom 21 månader. Det är ju snart :eek:

Ja, det är helt sjukt ju, snart bara 2½ månad kvar. Och tänk om lillebror har lika bråttom som Emil ut, då är det bara 2 månader kvar. :eek:

Nej, nej, nej.:eek: Det är väl 3 månader kvar ?:confused::o
Emil är ju född dagen före (?) Jonas och Jonas är ju 9 månader idag, alltså 3 månader kvar till 1-årskalaset(/ny födsel för er)

*blir ju förvirrad *;)

Nej, nej, nej.:eek: Det är väl 3 månader kvar ?:confused::o
Emil är ju född dagen före (?) Jonas och Jonas är ju 9 månader idag, alltså 3 månader kvar till 1-årskalaset(/ny födsel för er)

*blir ju förvirrad *;)

Lillebror är beräknad till 3 oktober, dvs nästan 1 vecka innan Emils födelsedag. Idag har jag 85 dgr kvar till beräknat BF, det är snart bara 2½ månad. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka