Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min mage var precis som din, på och någon gång under, någon gång över strecket - och min tjej var bara 2350 g tung och 45 cm lång
Så det säger nog inte så mycket det där med magstorleken
Förutom magen så sitter de väl på benen, stjärten och armarna Hehe... Många tror inte jag gått upp alls mycket så det är skönt att man inte ser så pluffsig ut än. Men jag har börjat vätska på mig endel i benen, fötterna och lite i händerna.
Du och en på mitt jobb är de enda som gissat på en tjej
Idag, i v.27 så har jag varit hos BM. SF mått på 29, ligger en bra bit över kurvan. Hjärtljuden låg på 150 & det är en livlig liten krabat jag har i magen. Han sparkade hejvilt mot apparaten som man lyssnar på hjärtljuden med. Har gått upp totalt 10 kg.
SF-mått idag är 39, vilket betyder att jag nu efter att hela tiden legat strax under den övre kurvan har passerat den och ligger alltså över nu. Tycker bebben kan komma ut nu, känns som den inte behöver växa på sig ytterligare....
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.