Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Vilken bamsing!

Min mage var precis på strecket, ibland under och ut kom en unge på över 4 kg och 53 cm.

Min mage var precis som din, på och någon gång under, någon gång över strecket - och min tjej var bara 2350 g tung och 45 cm lång :D
Så det säger nog inte så mycket det där med magstorleken :D

Haha, ja det stämmer inte alls det som folk säger...

2 BM trodde att han skulle väga mellan 3,4-3,7 kg pga magen inte var så stor.

Förutom magen så sitter de väl på benen, stjärten och armarna ;) Hehe... Många tror inte jag gått upp alls mycket så det är skönt att man inte ser så pluffsig ut än. Men jag har börjat vätska på mig endel i benen, fötterna och lite i händerna.

Du och en på mitt jobb är de enda som gissat på en tjej :)

öh vätska är mitt förnamn.
jag tror på pojke på dig, men jag är kass på att gissa

har du lust att gissa på mig så finns magen på förra sidan!

Vilken go mage! Jag tror stenhårt på att det blir en tjej!

Idag, i v.27 så har jag varit hos BM. SF mått på 29, ligger en bra bit över kurvan. :angel: Hjärtljuden låg på 150 & det är en livlig liten krabat jag har i magen. Han sparkade hejvilt mot apparaten som man lyssnar på hjärtljuden med. :D Har gått upp totalt 10 kg.

kl

Ny vecka, nya bilder ;)

V 34 (33+1)

21749923.jpg

21749924.jpg

Någon som har lust att gissa kön? Jag har ingen aning..

Mys-pys! Är sjukt avis på allas mysiga magar. Nästa gång kommer jag nog fota typ minst 1 ggr i timmen hela graviditeten :rofl:

Dagens bild. Säger som NeverEver, groteskt stor!

phpjwlzd1.jpg

SF-mått idag är 39, vilket betyder att jag nu efter att hela tiden legat strax under den övre kurvan har passerat den och ligger alltså över nu. Tycker bebben kan komma ut nu, känns som den inte behöver växa på sig ytterligare.... :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka