Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Aha, men då får han skynda sig hem;) Kan ju inte låta oss sitta här på buke och vänta på mage huuur länge som helst :angel:

Har vi (ni) tur så får man ju hoppas på att du både ätit gott OCH är med växande mage :idea::laugh:

Jaha:idea:
Har fått för mig att lillebror var beräknad till samma dag som Emil kom:laugh:

Ja, jag & BM hade räknat ut det till samma dag, men efter UL så blev det 3 oktober. :)

Jag har knappt sovit nått alls inatt...kl 2 fick vi ett mess att sambons syster var på väg in på BB efter att ha haft värkar i nästan 1 dygn, jag har sedan dess bara legat och vridit & vänt mig och legat på helspänn...men vi har inte hört något mer sedan dess. Såååå spännande... :D Emil har en liten kusin på väg till världen...

Senast ändrad:

Shit det är snart dags för 1 års kalas :eek: Får lite "bebispanik" för att hinna få till ett syskon inom 21 månader. Det är ju snart :eek:

Ja herregud...snart är det 1 års kalas...hoppas man inte ligger på BB då bara. ;)

Förstår paniken att hinna få till ett syskon inom 21 månader...inte lätt det där, man vet ju aldrig om det tar sig på första försöket ( då blir det kanske tidigare än man tänkt sig ) eller om det tar för lång tid och man inte hinner...

Måste ju skvallra att Emil har fått en liten kusin nu på fm, en liten tjej. :love: Så imorgon ska vi in och shoppa små tjejkläder & hoppas på att få komma och se underverket till helgen.

Åh jag är så bebissjuk nu så ni anar inte. :love: Tur att jag har en liten knodd i min mage redan, annars hade jag nog våldfört mig på sambon ikväll. :angel::rofl:

knapplån

Men hörrni, när börjar man bli tjock egentligen?

Åh, för en timme sedan fick jag mess av min kompis/arbetskompis att hon fått en liten dotter. :love: 2 veckor före BF. Där tog min nattsömn slut. :D

KL

Här kommer bilder på min lilla mage från i fredags då det var 30 fulla veckor.

Magen30v.jpg

30v.jpg

Men nu har den nog satt igång o börja växa lite mer för det är stramt som bara den i hela huden o magmusklerna!

*kl* så här ser min mage ut i vecka 35 (34+5). Bry er inte om den vita magen, annars får ni spana med solglasögon. :)

Har BF idag, så jag hoppas att det här är den sista bilden jag lägger ut i denna tråd...

Kortet är dock taget för någon dag sedan.
22058338.jpg

kl

idag, V36 (35+2)

22106717.jpg

Jag är trött på magen, den är så obekväm. Ligger alltid i spänn mot revbenen, och jag är trött i ryggen. Jag vill ha bebis på utsidan nu.

kl
Jag är trött på magen, den är så obekväm. Ligger alltid i spänn mot revbenen, och jag är trött i ryggen. Jag vill ha bebis på utsidan nu.
Förlåt men :rofl:
Så nyttigt att läsa ändå, så man inte börjar längta efter en mage med innehåll för mycket.

Hoppas du får ut din lile snart.

Åh jag tänkte på dig idag när jag inte sett någon uppdatering, var orolig att de hänt nått :( Men nu blev jag glad igen :bump:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka