Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

Tjusiga magar ni har allihopa! :)

Här har ni min v.21+3 mage!
DSCN0854.jpg

(Det snygga ärret kommer från en akut leveroperation om ni undrar.)

Vad mysiga magar ni har allihop :love: Längtar ihjäl mig tills jag också får vara med i den här tråden igen ;)

Här kommer en inte alltför bra bild från slutet av vecka 37:

p1030998_14041083.jpg

Haha, tack! Jag körde på snabbspolning! Nämen, tiden går fort som tusan.

Upptäckte då jag lagt in bilden att det såg ut som en död whippet i bakgrunden!

*kl*

Dags för en ny bild på magen, var ett tag sedan förra bilden.

22526520.jpg

Vecka 29+1

Vad tror ni? Pojke eller flicka??

Tack så mkt =) Fast jag ville ha som din;) rund o fin o go =D Men det blev inte riktigt så ;) Tycker din mage är en riktig bebismage och kanonfin är den!!

Jaa nu börjar det hända grejer :)

Kön är svårt att gissa, men enligt hjärtljuden så tyder det väl på en flicka.
Min bebis hjärtljud har legat runt 144-152 tror jag. Antar att det också tyder på en flicka, men magen tyder på pojke har jag hört. Så vi får se vad det är för en filur där inne.

Min v 34 mage från höger...
v34hger.jpg

...och framifrån
v34fram.jpg

Flicka eller pojke?;)
Och ÄR det en hormonrand jag har fått? Den är svag men kan anas. Sen är det någon konstig ring runt naveln, bristningar p G eller?:crazy:

Jag är trött på magen, den är så obekväm. Ligger alltid i spänn mot revbenen, och jag är trött i ryggen. Jag vill ha bebis på utsidan nu.

Ja du behövde ju inte vänta så länge, såg att bebis ploppat ut 28/7!
Grattis!

Fanns det några tecken på att hon skulle komma så tidigt, eller hade allt förlöpt helt "normalt"?

knapplån

v.32...59 dgr kvar till BF...känns att det börjar närma sig nu. Delar av slemproppen har börjat lossna under sista veckan, det trycker på och ilar neråt i tid & otid. Ska bli spännande nästa vecka och höra vad BM säger, om bebben vänt sig. Men det tror jag, för jag känner bara sparkar upp mot revbenen nu sedan ca 1 vecka tbx.

Inbillar mig att magen sjunkit sedan förra gången jag fotade i v.30. Eller är det inbillning?

v.30
n740919602_1178711_209.jpg

v.32
n740919602_1233503_1027.jpg

Nej jag tycker helt klart att magen sjunkit! Inte bara du som inbillar dig alltså. :D

Den här tråden är verkligen livsfarlig, jag vill också :love:

Då är det inte bara önsketänkande från min sida då. :D;)

Ja, nog är tråden livsfarlig alltid... då jag kläckt ur mig denna bebbe ska jag hålla mig borta från denna tråd... :angel::D

Jag har hört att den kan börja lossna ett par månader innan och sedan återbildas, men vad som är rätt vet jag inte?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka