Magbilder!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Magbilder!

:love: Helt underbart vacker bild! Ska jag spara i minnet tills nästa graviditet! (om jag lyckas vara gravid på sommaren hihi)

Senast ändrad:

*KL*

NAKENCHOCK! Känsliga tittare varnas!!!!

v.32+6

v-33-1_14437856.jpg

å vilken vacker bild :love: De va nästan så att ja ville rama in den o sätta upp den på vägger ^^

Haha Magini i varje bukares hem :D

Magini hur lyckades du vara näck, var där inga andra på stranden?

Haha.. Jag kanske ska vara glad att jag la ut en liiten bild så förstorningarna blir skitdåliga! haha.. :D

Ja du, har man en syster som är fotograf så lär man sig tillslut att inte vara så pryd.. Men dagen till ära så regnade det MYCKE!! Vilket brukar resultera i att folk håller sig borta från stranden. Tack o lov! Så det va bara av med kläderna och ut i vattnet.. Men hade det varit folk där så hade jag nog haft bikinitrosorna på mig o vikt ner dom så mycke som möjligt o badat utan överdel..

Det bästa med regnet va att det blev ju sån ånga av vattnet så det ser lite trollskt ut..

Kul att bilden uppskattades av så många! Det ska jag berätta vidare till fotografen! :-)

22697734.jpg

22697735.jpg

Min mage i vecka 39 +2. viktuppgång: 25 kg..... :crazy:

Var hos bm idag, allt såg bra ut. SF 36 som förra gången, magen har ju sjunkit en del. Hjärtljud 145, blodtrycket låg på 117/75, hb 136
Börjar ledsna på magen nu, den är lite ivägen när man ska böja sig ner, eller sitta bekvämt...
Men nu är det förhoppningsvis inte allt för lång tid kvar :)

Min mage i v. 39.

22709174.jpg

22709175.jpg

Ignorera min überpigga min :grin: Förstår inte hur jag lyckas se ut som ett vrak på varje mag-bild. Haha.

Ska jag vara med o konkurrera med era jättemagar? :rofl:
Haha jag ska inte börja synas i tråden än, men på kul:

Bilder

Återkommer när det syns på riktigt ;)

25kg? Vart har du gömt undan dem någonstans? Jättefin mage!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Kan riskera att bli en rörig tråd, men det är för att det är rörigt just nu. Lite historik: Min vinthund fick urinträngningar och hade...
Svar
5
· Visningar
2 065
Senast: Lime
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka