Mafia Wars

W

WithTeeth

Är det bara jag som nördar mig med Mafia Wars på Facebook?

Kan inte låta bli att spela det spelet trots att det egentligen inte är roligt :p

Ni som spelar hur långt har ni kommit och vad tycker ni om spelet?
 
Sv: Mafia Wars

Nope, jag nördar mig också. Spelat i kanske tre dagar, kommit till level 26 (27 om fem minuter). Däremot stör jag mig på att det buggar som satan, folk har mig i sin maffia, men jag har dem inte i min, osv i all evighet. Det gör ju att jag har typ 8 pers i min maffia, så jag vinner inga fighter. Lite kasst. Men men, det ger väl sig någon gång. Zynga säger sig jobba med det så vi får väl se.

Jag tycker det är rätt kul, sjukt beroendeframkallande också. :rofl:

Var ligger du, och vad tycker du om det? :)

(Trianglar tråden så att den kan bli flyttad till Hem & Hobby också. :angel:)
 
Sv: Mafia Wars

Här är en till som nördar sig med mw.

Spelar för att fördriva dötid och är just nu på nivå 249 och har 1338 i energi :D

Väntar bara på Bangkok ska öppnas för inresa, då jag är lite less på att göra "samma" jobb i NY, Cuba och Moskva nu.. Har ändå inte så många ogjorda jobb kvar i NY :angel:
 
Sv: Mafia Wars

Det är många som klagar på buggar, men jag har nog haft tur eller också är jag helt enkelt för dum för att fatta ;).

Än så länge är jag på nivå 411. Har spelat klart NY, Cuba och har spelat Igenom de sex episoderna i Moscow men dock bara spelat nivå ett, hållet nu på att spela igenom de andra nivåerna.
När det gäller det där med att slåss så är jag värdelös, förlorar alltid ;)
 
Sv: Mafia Wars

Just det i energi har jag 2334 :D, känner att jag nördat mig lite, men vad ska man göra när man är arbetslös då ;)
 
Sv: Mafia Wars

Spelar oxå, ligger på level 89.

Hintar om tråd i Bukefalos på FB.

Vi kan ju försöka skapa en riktig Bukemaffia ;)

För mig har det inte laggat så mycket men jag sitter å andra sidan på mobilmodem så jag förväntar mig inte att det ska funka fläckfritt.
 
Sv: Mafia Wars

*kl*

Här är en till MW spelare. Level 393, spelar flera gånger varje dag! Riktigt gift det där Mafia Wars!

Har profilerat mig som "stridis". :D
 
Sv: Mafia Wars

Haha, en bukemaffia låter roligt ;)
Det går att PM:a mig om du (eller någon annan så klart) skulle vilja vara med i min maffia. :)
Ju större desto bättre ;)
 
Sv: Mafia Wars

Jag har spelat men har tröttnat lite. Tar nån månads uppehåll emellanåt sen är det kul ett tag igen :) Jag är på level 490-nånting, kommer inte ihåg exakt.
 
Sv: Mafia Wars

Jag befinner mig på level 436, har slösat en massa poäng på försvar då någon sa att det hjälpte vid attacker. Jag förlorar lika mycket nu som när jag lade allt på energi. :mad:

Klart man går in två-tre gånger om dagen och spenderar lite energi... :)
 
Sv: Mafia Wars

Dock "lider" jag av att jag inte for energipaket även om mina vänner skickar (när de själva tar sina). Som tur är kan jag logga in på sambons konto och skicka lite energi... :D
 
Sv: Mafia Wars

Nu har jag kommit upp i level 47 och har 343 i energi. Blev lite jobbigt igår, skulle precis hoppa i säng men smet förbi datorn när jag borstat tänderna, hade då precis så mycket energi att jag kunde levla. Sen fick jag ju mer energi och gjorde jobb så jag levlade om och om igen, då gick det ju inte att gå och lägga sig. :angel: Men efter en fyra-fem levlar funkade det inte längre, så då fick jag till slut gå och lägga mig. I-landsproblem vaddå? ;)
 
Sv: Mafia Wars

Det kan vara så att jag börjar räknas som MW-geek nu, men nu har jag kommit upp i level 115, 793 i energy. Vill någon joina min mafia är det bara att PMa, the more the merrier. :)
 
Sv: Mafia Wars

428 är jag på..
tycker egentligen att det är trist men kan inte sluta förrens jag har alla jobb klara och alla utmärkelser
 
Sv: Mafia Wars

Nu har jag börjat eftersom jag vill ha Hot rod sakerna. Har spelat ihop till traktorn men nu måste jag ju spela ännu mer. Bukemaffia låter bra :) . Fattar absolut inget att Mafia Wars. Ska man bara sitta och vänta på mer enegi och göra samma jobba hela tiden? Jag är lite trög när det gäller spel, har bara spelat lätta spel tidigare. Farmville och Farmtown.
 
Sv: Mafia Wars

Och en FB fråga...jag har dolt "Mafia Wars" tidigare eftersom jag inte spelade det. Och nu hittar jag inte hur jag får Mafia Wars tillbaka i newsfeeden. Ja, jag har letat :o
 

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
527
Senast: Gabby_Ossi
·
Trädgård & Växter Jag är väl medveten om att det inte finns någon regel direkt för hur ofta gräs ska klippas som så, men om man tänker att man den här...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
3 554
Senast: TeamLundVer
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 411
Senast: bollen__
·
Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 650
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp