Red_Chili
Trådstartare
Ni som tränar era hundar på saker som ingår i tävlingslydnad - vad är det som gör att ni tycker att det är roligt? Vad är det som är roligt med att hunden gör precis som ni säger åt den att göra i samma sekund som ni säger åt den att göra det?
Har insett nu att jag behöver bli intresserad av tävlingslydnad eftersom det ingår i min gymnasieutbildning att jag ska lära hunden tillräckligt mycket för att i alla fall klara av lydnadsklass I.
Har aldrig haft något som helst intresse för sådant, men ska försöka få det nu...
Så, förklara gärna varför ni tycker det är kul och ge gärna tips på hur jag kan bli intresserad av det!![Banana :banana: :banana:](/bilder/smilies/banana.gif)
Har insett nu att jag behöver bli intresserad av tävlingslydnad eftersom det ingår i min gymnasieutbildning att jag ska lära hunden tillräckligt mycket för att i alla fall klara av lydnadsklass I.
Har aldrig haft något som helst intresse för sådant, men ska försöka få det nu...
Så, förklara gärna varför ni tycker det är kul och ge gärna tips på hur jag kan bli intresserad av det!
![Banana :banana: :banana:](/bilder/smilies/banana.gif)