Luftrenare vid allergi/astma

Jag såg att Ica nu har en Electrolux på erbjudande, Flow A3. Jag är väldigt sugen på att testa och sätta den i vardagsrummet och sen ev köpa den som Ikea har till sovrummet eller så tar jag bara in electroluxen till sovrummet på natten. Vore skönt att slippa pollenkänningarna på natten och kan inte få lika dammigt här hemma. Tar ju bara några få dagar så ligger det damm överallt.. Vaknar alltid lite snorig på morgonen.

Liknande trådar

Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
16 909
Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en transport. Det stressar mig lite att vara beroende av att låna/hyra.. Har lite funderingar kring...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 958
Senast: Mimmimamma
·
Hästmänniskan Tycker du att jag är en hemsk människa som tänker helt fel här så vore jag tacksam om du låter bli att kommentera det här inlägget, jag...
2
Svar
32
· Visningar
4 854
Senast: Efwa
·
Relationer Mitt hjärta brister, det känns som att jag ska gå i tusen bitar. Smärtan är fullkomligt olidlig! I fredags kom min älskade, älskade...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
17 734
Senast: TygerTyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar