Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lösryckta planer på klassiska/akademiska lustfyllda diskussionsträffar

Du tänkte rida under dagen?

Är det någon mer som tänker komma med häst?

*kl*

Har alla i Ö-vik tagit jullov från den här tråden? Nu är det ju snart dags för träffen!! Vi kör igång kl 10.00 imorgon! Och så får väl mnementh som han vill - ta med er egen mat. Kaffe, te och saft finns här, liksom kylskåp och micro och sånt. Jag tror att det blir enklast om vi håller till i kafeterian.

www.skuleridhus.se finns karta och vägbeskrivning! Lämna parkeringsplatserna framför bagarstugan till de som kommer med hästtransport. Bilar kan man ställa nära bostadshuset eller borta vid ridhuset.

Välkomna :banana:

Jag har inte lov!
Jag längtar!
Red The white monkey, som hon kallas av sambon igår kväll, och hon går framåt efter lång frånvaro.. Blev lite sugen att ta med henne, men hon är så stressad bland nya hästar och jag vill eg inte hålla på och köra henne nu då hon nyss lugnat sig hemma. Så det blir Lasseman ensam.

Lite jullov måste man ju ta! Men vi dyker upp kl 10 imorgon! Pratade som hastigast med FjordingCA igår och de skulle även dyka upp en liten sväng!

Om någon tycker det är kul att ge lite kritik och tips medan jag rider skulle det vara roligt, men bara om ni andra tycker det är kul. Jag ska inte ha någon uppvisning ;)

Är det fler som tänkt komma med häst? Ska vi ha knytis?

meh! Jag som hade planerat för att ta med lite plock så det skulle räcka till fler :)
Men men, det blir nog bra detta med.

Jag får låna inackorderingens transport så jag kommer med både kallisen och lill-russhingsten. Den lille behöver miljöträningen, men det blir ju ingen ridning av honom förstås.

Vet ännu inte om min bekanta följer, får undersöka det ikväll.

Det ska bli Kul! :bump:

Är det inte enklare att ta med vad man själv vill äta, eller är jag tråkig nu;)?

Finns det micro att låna?

Vilken dag och tid ska vi bestämma nu då? Jag röstar för söndagen, kanske runt 10, lördagen har jag en tid att passa på kvällen.

Jag tar med hästen om det blir söndag, blir det lördag får jag komma utan.

Och du Evis, ridbrallor är överskattade! Mest bara obekväma! :)
Tar nog med lite extra att knapra på. Har en form med saffranspannkaka över..

Ja men ta med vad ni vill i matväg så ser vi vad det blir av det! Jag kan bidra med mera plockmat och jag äter gärna saffranspannkaka :d

Kul evis att du får med båda hästarna!

Vilken dag och tid ska vi bestämma nu då? Jag röstar för söndagen, kanske runt 10, lördagen har jag en tid att passa på kvällen.

Jag tar med hästen om det blir söndag, blir det lördag får jag komma utan.

Jag har ordnat så att jag kan ta med hästen även på lördagen om det passar övriga bättre, så det spelar ingen roll vad ni bestämmer, båda dagarna passar lika bra:).

Jag röstar ändå för att vi ses runt 10.

För vår del passar lördagen bäst, och att ta med en häst då kanske. :)

Jag kommer bara kunna stanna till ca 14. Ska på spa (födelsedagspresent) kl 15. Men antar att ni överlever. :p Eventuellt att jag provar att ringa imorgon och ser om det går att senarelägga lite.

Jag har lite svårt att få med mig hästen (ska köra henne till laxå två veckor senare *hoppas*, och är lite tveksam att köra i vintervägen om det inte är måste... Kanske skulle ta med ena unghästen som miljöträning?:angel:

Men tittar hemskt gärna på om du rider! tycker det är jätteintressant, sen får vi väl se om jag kan bidra med tips *skrattar*.

Jag röstar för att vi tar med egen mat...

/Migo
som får med sin mor också (Kavat här på buke)

Senast ändrad:

Amk
Migo
Marion
Tessiem
nephthys + sambo
Kavat

Amk
Migo
Marion
Tessiem
nephthys + sambo
Kavat
pannkakssmet (lite beroende på datum, plugg och skjuts)

Om det här var listan för söderfolket?

njae, mittenfolket, träffen i fråga är strax utanför Motala!

som jag skrev ovan så är väl nu planerade träffen i Motala- vill man ta sig dit så spelar det nog ingen roll vart man bor :D

men jag pratar mellansverige som mälardalen-örebro-norrköping... typ... sen kan andra mena annat:o

som jag skrev ovan så är väl nu planerade träffen i Motala- vill man ta sig dit så spelar det nog ingen roll vart man bor :D

men jag pratar mellansverige som mälardalen-örebro-norrköping... typ... sen kan andra mena annat:o

Men vänta nu. Kallade sig inte den andra listan för mittenfolket??
Motala räknar jag till söder nämligen!

*kl*

Är också intresserad av en söder-träff. Dock bor jag i söder-söder så Motala är lite långt för mej.
Kan säkert få med mej minst en till.
Fler som är intresserade?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Vår häst har en envis liten hälta lokaliserad till höger framhov som visar sig som en "nickning" framförallt vid longering i höger varv...
2
Svar
24
· Visningar
7 354
Senast: mackan
·
Hästmänniskan Jag vet att den enda som kan besluta om detta är jag själv, men lite input från oberoende personer kan ju aldrig vara fel, är oerhört...
Svar
16
· Visningar
1 872
Senast: ameo
·
Hästhantering Vet att vissa här har följt alla (skräck)historier om min häst genom åren och, well, här kommer en till. Och ja, det är som vanligt...
2 3
Svar
55
· Visningar
7 948
Senast: Cornelius
·
C
Ridning Jag tycker mig se, väldigt många sidospår i alla diskussioner. I vissa dryftas ridningen enligt de gamla ridmästarna. Är det...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
7 173
Senast: Sonila
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV