Liten Wira

movi

Trådstartare
Vi har ju pratat hemma lite om att vi skulle ta bort vår schäferkille Aros redan för ett par veckor sen, och då kom ju även tankar på ny hund eller inte.

Vi har funderat och pratat, och sen åkte vi i alla fall och kolla på lite valpar, storleken sjönk ganska betydligt....
Och jag ramlade tillbaka till skägg, dock inte riesen som jag haft tidigare, det blev en dvärg.

Liten Wira, på kortet 5v ca, idag är hon 6v, så om 14 dagar får vi hem vår nya familjemedlem.
Wira4.jpg

Wira3.jpg

Wira2.jpg

Wira1.jpg

page12.jpg

Sv: Liten Wira

Underbart söt! Här har det genom åren varit ett ständigt velande mellan riesen, dvärg och schäfer. Hade faktiskt alla tre raserna samtidigt under några år. Lycka till med nytillskottet!

Sv: Liten Wira

Svarar alla

Ja hon är p/s, och jättesöt. Vi ska dit en sväng idag med, vi åker dit en dag i veckan fram till hon kommer hem, så känner hon igen lite röst ich lukter och har hört sitt namn från oss och uppfödare :-)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 940
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 109
Senast: valpköpare
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 896
Senast: geting
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 662
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka