Lite bilder

Hazel

Trådstartare
Var ute och fotograferade en kompis hund till ett skivomslag. Så här kommer lite bilder från dagens skörd. Jag är ingen kanonfotograf direkt. Men jag är faktiskt nöjd, Gizmo gjorde ett kanonjobb :D

gr.jpg

svart2.jpg

mer.jpg

Denna valdes som omslag
mrk.jpg

Osså några bonusbilder i färg :bump:

P6190179.jpg

P6190138.jpg

Sv: Lite bilder

nämen guuuuuud så fin! :love::love:
Åh, vad jag vill ha en.... Men är det så att huden kräver mycket omvårdnad? Fryser dom lätt? Man lär ju få ha på dom kläder. (Du kanske inte vet det här, eftersom det inte var din hund, men ändå.)
Jag är förmodligen lite för friluftig för att passa med en nakenfis. Men vad vackra dom är :love::bump:

min kompis har också en sån hon får ha kläder på den vid vissa tillfällen, sen badar hon den hmm 1 gång i veckan tror jag de va samt smörjer in dn om de är sol är de solskyddsfaktor ;)..

haha :rofl: Det låter ju för roligt att smörja in en hund med solskyddsfaktor.. Men inte alltför ansträngande.
Nångång i framtiden kanske det blir en liten kines för mej :love:
Även om min mamma kommer säga att det är den fulaste hunden som finns ;)

Han fryser lätt. Men han bangar inte att va ute. Han ÄLSKAR sina kläder, klär nästan på sig själv. När vi passar honom så får han vara naken inne men då kan han nästan bli lite sur. Han är soldyrkare av värsta sort. Finns det sol så hittar han den :D man får hålla koll så han inte ligger för länge i solen. Det är väl bara när det regnar massor eller är väldigt djup snö som han inte vill vara ute. Sålänge han har bra kläder och rör på sig så är han gärna ute länge fast det är kallt

Vilken fin kines, påminner lite om min ;)
Jätte fina bilder ockå, första var verkligen jätte fin :love:

dom har ju ingen päls som skyddar huden ;).. inte vill man ha en bränd hund :eek:;).. nej men dom är väll ganska lättskötta :) som sagt kläder finns ju i en mängd åt dom små liven

Till TS jätte fina bilder jag fastnade för den när han tittar runt hörnet :love:

kl

Alla ni som tittat kanske kan hjälpa mig? Tänkte skriva ut en av de tre första på fotopapper och ge till ägaren. Kanske hitta en ram som passar med. Vilken ska jag välja? var bombsäker på tvåan först men nu vet jag inte riktigt. Alla är ju fina på varsitt sätt tycker jag

Tvåan! :bump: Tvåan!! :bump:
Den är superfin!! Hade kunnat tänka mej att skriva ut den på fotopapper till mej själv :angel::love::love:
Så himla snygg miljö runtikring! Och hunden rä ju såklart inte helt fel heller, som sagt.

ETTAN :love:
Den ser ut som en målad oljetavla, hade själv velat ha den fastän det inte är min hund den föreställer :love::love:

eller Landseer:angel:

nä skämt o sido, den bilden ni valt till omslaget tycker jag personligen blev bra!:)

Jag tycker ettan eller den som valdes till omslag. Tvåans motiv är snyggast, men den hade varit snyggare med lite mer kontrast -ungefär som trean. Sådär så att den vita pälsen framhävs mer. Så med mer kontrast så röstar jag på tvåan ;)

Hehe. Det har klagats lite från flera personer att det är en kines. Fast jag tycker han passar utmärkt! Bandets namn betyder "bad dog" och inte blir det mer "bad" än såhär? :p

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 792
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 583
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
828
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • FÅRtråden