Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var ute och fotograferade en kompis hund till ett skivomslag. Så här kommer lite bilder från dagens skörd. Jag är ingen kanonfotograf direkt. Men jag är faktiskt nöjd, Gizmo gjorde ett kanonjobb
nämen guuuuuud så fin!
Åh, vad jag vill ha en.... Men är det så att huden kräver mycket omvårdnad? Fryser dom lätt? Man lär ju få ha på dom kläder. (Du kanske inte vet det här, eftersom det inte var din hund, men ändå.)
Jag är förmodligen lite för friluftig för att passa med en nakenfis. Men vad vackra dom är
min kompis har också en sån hon får ha kläder på den vid vissa tillfällen, sen badar hon den hmm 1 gång i veckan tror jag de va samt smörjer in dn om de är sol är de solskyddsfaktor ..
haha Det låter ju för roligt att smörja in en hund med solskyddsfaktor.. Men inte alltför ansträngande.
Nångång i framtiden kanske det blir en liten kines för mej
Även om min mamma kommer säga att det är den fulaste hunden som finns
Han fryser lätt. Men han bangar inte att va ute. Han ÄLSKAR sina kläder, klär nästan på sig själv. När vi passar honom så får han vara naken inne men då kan han nästan bli lite sur. Han är soldyrkare av värsta sort. Finns det sol så hittar han den man får hålla koll så han inte ligger för länge i solen. Det är väl bara när det regnar massor eller är väldigt djup snö som han inte vill vara ute. Sålänge han har bra kläder och rör på sig så är han gärna ute länge fast det är kallt
dom har ju ingen päls som skyddar huden .. inte vill man ha en bränd hund .. nej men dom är väll ganska lättskötta som sagt kläder finns ju i en mängd åt dom små liven
Till TS jätte fina bilder jag fastnade för den när han tittar runt hörnet
Alla ni som tittat kanske kan hjälpa mig? Tänkte skriva ut en av de tre första på fotopapper och ge till ägaren. Kanske hitta en ram som passar med. Vilken ska jag välja? var bombsäker på tvåan först men nu vet jag inte riktigt. Alla är ju fina på varsitt sätt tycker jag
Tvåan! Tvåan!!
Den är superfin!! Hade kunnat tänka mej att skriva ut den på fotopapper till mej själv
Så himla snygg miljö runtikring! Och hunden rä ju såklart inte helt fel heller, som sagt.
Jag tycker ettan eller den som valdes till omslag. Tvåans motiv är snyggast, men den hade varit snyggare med lite mer kontrast -ungefär som trean. Sådär så att den vita pälsen framhävs mer. Så med mer kontrast så röstar jag på tvåan
Hehe. Det har klagats lite från flera personer att det är en kines. Fast jag tycker han passar utmärkt! Bandets namn betyder "bad dog" och inte blir det mer "bad" än såhär?
Trädgård & Växter Tycker sånt här agerande är så jäkla trist, man tar sig tid att svara och möts med dryghet och snorkighet för att man vill vara hjälpsam...
Lantbruksdjur Jag tycker alltid det blir lättare när de är dräktiga, de blir gosigare då.
Sen vill jag gärna lära dem att äta kraftfoder ur hink för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.