Lippo Marcello - bild på rygg den passar?

idaida

Trådstartare
Skulle någon kunna lägga upp lite bilder på en hästs rygg som vekrligen PASSAR i en Lippo Marcello? Gärna när den är XW (om man får drömma lite...) Försöker avgöra av dem blir för böjd eller inte, och om det är värt att beställa en, eller inte... :) Bilderna bör vara rakt från sidan och rakt bakifrån (så man ser hur rund/platt ryggen är). TACK FÖR HJÄLPEN!!

Du borde nog ta ut sadelutprovare i första hand som kan kolla att den ligger bra på plats. Bilder kan vara missvisande och det kan bli helt fel ändå.

Liknande trådar

Utrustning (Lägger in bilder längst ner) Har haft denna sadeln i ett år nu, vet inte exakt vad den heter men det är någon lippo smart grej i...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 393
Senast: caballus
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 637
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 854
Senast: AnneB
·
Kropp & Själ Jag skapar en egen tråd för detta i stället för att kapa träningstråden, för er som är sugna på en utmaning och samtidigt hjälpa en...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka