Libero-paket på Lindex?

J

JumpForMyLove

Hur många har fått det? Vad innehöll det? Om kläder vilka storlekar? Glömt av hämta det och är rädd att om det är kläder att det är för smått :(

Sv: Libero-paket på Lindex?

Du behöver inte vara orolig, inga kläder.
Jag blev övht besviken på paketet... presentkort på 2 pack strumpor om man handlar andra barnkläder, upp & go blöjjor, 10 st engångs hakklappar, en liten plast"fotboll", Natusan Baby Oil liten flaska osså bindor innehöll mitt paket iaf. Men jag antar att det är lika i hela landet?

Men visst det är ju gratis, så jag vet inte vad jag hade förväntat mig egentligen. :D

Får man detta på lindex underklädesaffär?

Någon som vet fler gratisgrejjor man kan få?

Jag vet att mankan få weleda saker om man anmäler sig till deras klubb :)

Okej för på min lapp står det skynda innan ditt barn kan växt ur det :crazy:

Som medlem i Liberoklubben får man ett paket från Lindexbutiken ja :)

Det enda som är storleksrelaterat är deras provpaket på blöjor, är en provförpakning på Up & Go 7-11 kg.

Fast jag är medlem i liberoklubben, får mail från dom varje vecka, och post ibland.

Men jag är dålig på att öppna posten de skickar :o

Liberoklubben (när barnet är 6 månader)
Wileda
Pampers

Håll koll på gravidtidningarna, de ha rlistor då och då, jag letade igenom min samling men hittade inte på någon lista.

Det fick man hämta ut som gravid :) ?

Sjysst blöjor åt storasyster ;) haha

Babyland och Babyproffsen har samma paket och man får bara hämta ut ett av dem. Hämtar man ut det på Babyproffsen så får man med en Angelcare blöjhink. (Det sitter en refill i hinken så man behöver inte köpa 3-packet man erbjuds att köpa för 200:-)

Vi fick två tygpåsar på BB som var fulla av olika saker och erbjudanden.

Jag fick aldrig påse på BB men fick en påse på Mama Mia istället i Stockholm med lite olika saker i :) Verkar väldigt olika på olika delar i landet och är ju kul att läsa :D

Vilket sjukhus födde du på? Har fött på både KS solna och KS huddinge och ingendera gav mig nån påse :D

Ja! Du fyller i en lapp där och får ett paket med dig med blöjor och rabatter mm :D och förhoppningsvis blöjhinken med! Tror man får hämta ut den upp till 3 mån innan bf :)

Liknande trådar

Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 941
Senast: Mkb
·
Samhälle Fast det är inte alltid bra nog att göra det man kan efter sina egna förutsättningar. Det är bra att inse att man kan göra mer och inte...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
24 028
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Hej, jag har skrivit här i perioder och en del av vet nog redan att jag har anorexi, jag har varit sjuk i 13 år varav 11 år av dom...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
14 628
Senast: Qelina
·
Relationer Skriver i ren desperation, anonymt nick, kommer säker bli ett långt inlägg, behöver skriva av mig, och om någon har råd eller tips så är...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka