R
Raderad medlem 68338
Solnedgång över Tel Aviv och medelhavet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skål!Fyradagarshelg! Hallelulja efter en vecka med utbildningar och gud vet vad. Nu blir det till att korka upp en vinare och känna LUGNET
Tack! Men, ja, då är du konstig . Den måste målas både för att bli snygg OCH hålla för väder och vind. I vintras bubblade den sig och sprack, trots att den står under tak = inte nyttigt för dörrens liv....Och jag är sådär konstig att jag tycker att dörren ser jättesnygg ut som den är
Jo men du vet såndär nollåtta.. jättecharmigt med slitna brukssaker, ser jättebra ut på instagram. Praktiskt? Nä.Tack! Men, ja, då är du konstig . Den måste målas både för att bli snygg OCH hålla för väder och vind. I vintras bubblade den sig och sprack, trots att den står under tak = inte nyttigt för dörrens liv....
Jag tror att dom flesta överlevde och bara några få fick små blåmärken men butiken stod kvar när jag var färdig så det var väl ganska snyggt skött av mig tycker jag ändåJag ska bara ha 4 saker så jag sätter på mig armbågsskydden och chansar.
Dörren ÄR jättecharmig ! Förmodligen har den hängt med rätt länge. Den öppnas inåt (vilket gör det ännu mer spännande att måla i ett litet hus med hund ), men det är visst ett tecken på att den nog är rätt gammal. Nu ska den dessutom bli tidstypisk, för jag tänker måla den med ockragul linoljefärg. Jag tror att det kommer att bli FINT !Jo men du vet såndär nollåtta.. jättecharmigt med slitna brukssaker, ser jättebra ut på instagram. Praktiskt? Nä.
Du får uppdatera med bild efteråt så hipsterkommissionen får sin nyfikenhet stillad.Dörren ÄR jättecharmig ! Förmodligen har den hängt med rätt länge. Den öppnas inåt (vilket gör det ännu mer spännande att måla i ett litet hus med hund ), men det är visst ett tecken på att den nog är rätt gammal. Nu ska den dessutom bli tidstypisk, för jag tänker måla den med ockragul linoljefärg. Jag tror att det kommer att bli FINT !
Självklart!Du får uppdatera med bild efteråt så hipsterkommissionen får sin nyfikenhet stillad.
Jag tror att dom flesta överlevde och bara några få fick små blåmärken men butiken stod kvar när jag var färdig så det var väl ganska snyggt skött av mig tycker jag ändå