Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Solnedgång över Tel Aviv och medelhavet

04A7E476-CDE1-496D-A16E-3AA1169F4448.webp

Jag vet att man inte ska skratta åt trafikbrott men jag är ledsen, bilden som målades upp inför mina ögon vid artikeln var nog tyvärr ganska fördomsfulla.:angel: Plus älskar tanken på hur polisjakten efter fortköraren gick till. Föraren fick antagligen lite panik när han vinkades in för kontroll :D

https://www.expressen.se/gt/polisjakt-efter-fortkorande-epatraktor/

https://www.expressen.se/kvallsposten/trottkorda-kossor-var-rastade-i-forvag/

Det verkar vara lite vårkänslor hos ungdomar här och var idag.

Hemma efter stallet. Ungkotten red tokbra! :up: och jag har migränlight :down: vilket inte är så underligt med allt som hänt i veckan + den svarta himlen kombinerad med sol hela eftermiddagen. Säsongen när mitt huvud blir en barometer har inletts... håll tummarna för att det ger sig innan kalaset på Leos imorgon! :nailbiting:

Jo men du vet såndär nollåtta.. jättecharmigt med slitna brukssaker, ser jättebra ut på instagram. Praktiskt? Nä. :D
Dörren ÄR jättecharmig :) ! Förmodligen har den hängt med rätt länge. Den öppnas inåt (vilket gör det ännu mer spännande att måla i ett litet hus med hund ;) ), men det är visst ett tecken på att den nog är rätt gammal. Nu ska den dessutom bli tidstypisk, för jag tänker måla den med ockragul linoljefärg. Jag tror att det kommer att bli FINT :) !

Dörren ÄR jättecharmig :) ! Förmodligen har den hängt med rätt länge. Den öppnas inåt (vilket gör det ännu mer spännande att måla i ett litet hus med hund ;) ), men det är visst ett tecken på att den nog är rätt gammal. Nu ska den dessutom bli tidstypisk, för jag tänker måla den med ockragul linoljefärg. Jag tror att det kommer att bli FINT :) !
Du får uppdatera med bild efteråt så hipsterkommissionen får sin nyfikenhet stillad.

Sitter och tar en liten paus. Städat som en galning i festvåningen. Ute har det varit sol, ösregnat varit vindstilla och blåst på samma gång typ :cool:

Glad att jag tog alla hästarna på förmiddagen/dagen. Ska ut snart och ta in resten bla fröken som undrar om jag glömt henne :cool:
Hon är inget fan av aprilväder.

Ska ta sen en lugn kväll. Måste sitta på kontoret ett tag, bara ett litet tag och få klart några grejer.
Kanske se nån film om det kommer nått på tv?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar