Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Busat klart.

Bifogade filer

• 358FF5CB-B271-4C07-AC6C-3F0A7E54696F.webp
    358FF5CB-B271-4C07-AC6C-3F0A7E54696F.webp
    165,2 KB · Visningar: 24
Jag skulle nog vänta lite till, nu kommer de som inte har kunnat smita tidigare från jobbet :D och därför är mer stressade än någonsin. Berg.

Jag sitter och laddar for att aka ut och handla. Jag hade inte ens tankt pa att det ju ar Fredag i dag.:arghh:

Man ska handla på helgen, en morgon. Den ABSOLUT bästa tiden som finns. Man har nästan hela affären helt för sig själv.... :D!

Nar jag bodde i bibelbaltet brukade jag handla Sondags mornar. :p Da var jag ensammen i affaren. Har spelar det dock ingen roll ... Det ar lika manga som vanligt i affaren pa helgerna.

Den var väldigt ocurly för rasen.:confused: Har en god vän som föder upp sådana.

Det finns en hel del "o-curly" :p har ... Jag gillar dem battre an de som foljer standard. :angel:

Kom precis hem från huset. Eller ja, jag sitter på pizzerian under lägenheten och väntar på en Hawaii :angel: pallar inte laga mat nu, behöver duscha också efter först 9 timmar på jobbet och sen 5 timmars jobb i huset...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar