Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skål!
30884515_321684491694003_5875734798181335040_n.jpg

Är inte nykter på en fläck och har grinat till The Last Jedi... jaja, jag älskar filmerna och är dessutom full och PMS-hormonell :p:D

Edit: Räkorna är kisses :laugh:
Skål :up:
Fast jag skålar i saft ikväll :cautious: äter antibiotika ;)
Var till vet. med lilla vovven idag, så nu äter vi piller både hon och jag :yuck:

Jag känner igen startsträckan för att komma iväg på en fredag, men skönt när man är hemma och kan ta av sig armbågsskydden, hjälmen och kudden på rumpan och inser att man klarade det ganska okej trots allt. :o

Mig tog det fyra dagar att släpa mig till affären. Herregud vad jag är sötsugen just nu. Vet inte ens vad jag är sugen på bara att det ska vara sött, salt och fett. Tur i oturen att det är för sent och allt är stängt. :meh:

Sitter och tittar på hur långsamt, långsamt det håller på att rädda filer. Och håller koll på katten att hon inte kommer i närheten av mina grenuttag. Funderar på att muta henne med torrisar i alla fall tills allt är klart. Men nej, då kan jag lika gärna glömma torrfodersbegränsningen öht.

Bestämt mig för att ta lite i taget så det inte blir katastrof om det stoppas. 300GB snart klara. bara 4TB kvar :meh:

Har tvättat tyg, låtit det torka några timmar och sen strukit. Därefter mätt hur mycket som borde behövas för en tygkasse för vinflaskor, och nu klippt ut något som borde funka. Nu ska bara symaskinen fram och trampas igång också. Så mycket jobb, och jag dricker inte ens vin :D. Men planen är att det ska funka som gå-bort-present. Borde bli perfekt med nån tjusig text/motiv av vinyl på

Separationer o livskriser är himla skoj. * NOT*
:heart

Sitter och tittar på hur långsamt, långsamt det håller på att rädda filer. Och håller koll på katten att hon inte kommer i närheten av mina grenuttag. Funderar på att muta henne med torrisar i alla fall tills allt är klart. Men nej, då kan jag lika gärna glömma torrfodersbegränsningen öht.

Bestämt mig för att ta lite i taget så det inte blir katastrof om det stoppas. 300GB snart klara. bara 4TB kvar :meh:
Hejja hejja, stå på dig med kattmaten och hoppas uttagen får vara i fred :nailbiting: Pälsfröken har ätit kött ikväll :bow:

Dags för sängen här, även om det är ett kort pass måste jag upp imorgon för att jobba. Natti!
Sov gott och hoppas Herr JB sköter sig, förbenade karlsloken ett enda uppdarg begär man av honom och han gör en tveksam insats tycker jag, gång på gång. Obildbar? :confused:

Har tvättat tyg, låtit det torka några timmar och sen strukit. Därefter mätt hur mycket som borde behövas för en tygkasse för vinflaskor, och nu klippt ut något som borde funka. Nu ska bara symaskinen fram och trampas igång också. Så mycket jobb, och jag dricker inte ens vin :D. Men planen är att det ska funka som gå-bort-present. Borde bli perfekt med nån tjusig text/motiv av vinyl på
Jag är rätt säker på att det blir bra, du brukar kunna få ihop tjusiga saker :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 526
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 909
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar