Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens middag: Havskräftor och champagne, because I'm worth it :up:

Min naprapat var lite chockad, det var inte så illa. Jag tror de där MSM/glukosamintabletterna inte var så dumma för kroppen har känts smidigare så de ska jag fortsätta med :)

Edit: Jag kommer att bli skitfull, en hel flaska champagne åt mig är lite mycket :laugh:

Min kiro (och jag) uppskattar att jag tar Hyaluronsyra. Har blivit mkt bättre av det!
Sånt har jag ju aldrig testat förr. Men känns ju toppen att byta smärtstillande och antiinflammatoriskt mot sånt. Det ger ju inga biverkningar, som smärtisarna gör.
Så jag förstår dig, och din naprapat.

Är så sjukt jävla stressad över att få klart jobb till deadline sas. Det är saker jag inte vet hur man gör iom helt nytt för mig. Och den myndighet som jag ska kunna fråga svarar "det beror på", "det står på hemsidan", "ja, du får pröva.." typ. De har ingen aning själva om hur det ska se ut. Så jag ska sammanställa 30 sidor med information som ingen kan svara på hur jag ska sammanställa det. Har suttit i tel med olika folk där i hur många h som helst utan att få något att gå på direkt.
Paniiiik!

Är så sjukt jävla stressad över att få klart jobb till deadline sas. Det är saker jag inte vet hur man gör iom helt nytt för mig. Och den myndighet som jag ska kunna fråga svarar "det beror på", "det står på hemsidan", "ja, du får pröva.." typ. De har ingen aning själva om hur det ska se ut. Så jag ska sammanställa 30 sidor med information som ingen kan svara på hur jag ska sammanställa det. Har suttit i tel med olika folk där i hur många h som helst utan att få något att gå på direkt.
Paniiiik!
looks-like-its-fuck-this-shit-oclock-27259433.png

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 545
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 530
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 912
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30