Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dagens middag: Havskräftor och champagne, because I'm worth it
Min naprapat var lite chockad, det var inte så illa. Jag tror de där MSM/glukosamintabletterna inte var så dumma för kroppen har känts smidigare så de ska jag fortsätta med
Edit: Jag kommer att bli skitfull, en hel flaska champagne åt mig är lite mycket
Är så sjukt jävla stressad över att få klart jobb till deadline sas. Det är saker jag inte vet hur man gör iom helt nytt för mig. Och den myndighet som jag ska kunna fråga svarar "det beror på", "det står på hemsidan", "ja, du får pröva.." typ. De har ingen aning själva om hur det ska se ut. Så jag ska sammanställa 30 sidor med information som ingen kan svara på hur jag ska sammanställa det. Har suttit i tel med olika folk där i hur många h som helst utan att få något att gå på direkt.
Paniiiik!
Jag börjar smått seriöst fundera på om det är så att man törs smita till affären nu @MJLee. Jag tycker att det borde vara ganska okej nu snart
Man ska handla på helgen, en morgon. Den ABSOLUT bästa tiden som finns. Man har nästan hela affären helt för sig själv.... !Jag skulle nog vänta lite till, nu kommer de som inte har kunnat smita tidigare från jobbet och därför är mer stressade än någonsin. Berg.
Hur gör man det testet?Har köpt lite DNA-test från Family Tree DNA men var inte så intressant som jag hoppades på. Visste redan att jag mestadels har rötter från Finland.
Hur gör man det testet?
Jag var för en halvtimme sedan. Med alla barnfamiljerJag börjar smått seriöst fundera på om det är så att man törs smita till affären nu @MJLee. Jag tycker att det borde vara ganska okej nu snart
Den var väldigt ocurly för rasen. Har en god vän som föder upp sådana.Måste bara visa en bild på den nya fina medryttarhästen. Syns kanske inte på bilden men är en American curly.
Jag har fått en stor inåtfinne på läppen den gör ont!