Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hämtat hö.
Har dock fortfarande inte fått besked på om de kommer idag eller ej.
Nej verkligen inte. Kan du hinta att du stöttar honom i nejsägandet om han känner att han behöver?
?Typiskt katter, empati är inte alltid deras starkaste sida Men när det verkligen gäller så finns det ingenting som slår en mjuk, varm, spinnande gosboll
Jättebra idé @sthu orkar du vara den 'elaka' som sambo kan skylla på? Dvs, ja det vore trevligt men min sambo är emot det så vi kan tyvärr inte ses hemma hos mig. Ungefär som man gjorde när man gick i skolan, en kompis ville göra något du inte ville och man skyllde på mamma eller pappa
Det är kampanj på DNA-test hos ancestry just nu. Jag tror att jag ska beställa (nyfiken i en strut ) !
Det är väl lite risken man tar, att det kanske inte blir så spännande som man hoppas på.... Men, men friskt vågat.... Fick du några träffar/matchningar med namn (kontaktuppgifter)?Har köpt lite DNA-test från Family Tree DNA men var inte så intressant som jag hoppades på. Visste redan att jag mestadels har rötter från Finland.
Det är väl lite risken man tar, att det kanske inte blir så spännande som man hoppas på.... Men, men friskt vågat.... Fick du några träffar/matchningar med namn (kontaktuppgifter)?
Det är kampanj på DNA-test hos ancestry just nu. Jag tror att jag ska beställa (nyfiken i en strut ) !