Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dags att kolla batteriet i brandvarnaren?Jäkla kattskrälle, nu gjorde hon det för andra gången och hoppade runt bland grenuttagen så elen gick - lyckades bränna bacon till svart kol. Inte min dag. Vad sjutton blir det nu att äta? Frestad att koka snabbisar med köttbullar.
Edit: Det stinker i hela lägenheten. Att brandalarmet inte gått är ett mirakel. Vågar inte ens öppna fönstren pga katt
Mina katter är inte som alla andras katter. Har ingen aning om varför men vet å det bestämdaste att det inte har med mig att göra! De tar in levande djur och ger dem till mig. Jag får iofs döda djur med så att jag inte behöver jobba ihjäl mig så det är ju snällt. Antar jag..
Jag blir kvar här över natten för observation.
Om man som partner gör slut på en relation. Går på fikaträff två veckor efter o fortsätter träffa människan 3 ggr till under period om 4 veckor + boka jaktdag med samma människa. Ser det som att människa är värdefull o att man tycker om individen.
Har man eller har man inte påbörjat någon form av relation? Hur ser ni det?
De vet inte. Hittills har de uteslutit utomkvedshavandeskap men det visste jag ju att jag inte är gravid.Oj då! Har de sagt ngt om att de tror de vet vad som hänt?
Krya och hoppas du får komma hem snart.
nesia tova!Nu sticker jag till Israel! Shalom!
Bra att dom är nogranna och inte vill riskera något, hoppas det löser sig och du mår bra snart igen.Jag blir kvar här över natten för observation.
Fast det finns rätt många varianter av relationer. Jag fikar och äter med taxfrökens husse även om jag ibland känner att jag gör det av ren snällhet, vi åker på jaktstigar ihop så ja vi har en relation men den är rent vänskaplig.Om man som partner gör slut på en relation. Går på fikaträff två veckor efter o fortsätter träffa människan 3 ggr till under period om 4 veckor + boka jaktdag med samma människa. Ser det som att människa är värdefull o att man tycker om individen.
Jag ser inte det så.Om man som partner gör slut på en relation. Går på fikaträff två veckor efter o fortsätter träffa människan 3 ggr till under period om 4 veckor + boka jaktdag med samma människa. Ser det som att människa är värdefull o att man tycker om individen.
Men det är bra att de tar det på allvar och kollar upp dig ordentligt nu! Ta hand om dig!Jag blir kvar här över natten för observation.