Jag ska äta mjölk med flingor till kvällsmat
Sjukt avis!
/får inte äta nåt av det.. och ääälskar mjölk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska äta mjölk med flingor till kvällsmat
Det blev lite väl drastiskt, men vi landar lite mer för varje dag. Det viktigaste är att liten är stabil, idag försvann sista övervakningen och bara sonden är kvar. Mamma och pappa är dock inte ikapp rent psykiskt än.Men nu måste jag in och läsa
Jag fattar verkligen inte. Känns som man är i Truman show ibland.Människor är idioter - det är mitt utgångsläge
Sjukt avis!
/får inte äta nåt av det.. och ääälskar mjölk!
Åhhh, vad gott!
Åh, din stackare! Mjölk är underbart gott
Toppenbra jobbatNu är blodprovet taget. En sköterska höll om mig och så stortjöt jag under hela provtagningen. Men jag svimmade inte.
Du vet att det finns insättningsautomater va? Men man får bara sätta in 10.000 i veckanDå var det städat för frysarna. Bonden som köpte hö av mig betalade fakturan i dag. Han betalade kontant. Blir ett helvete att bli av med så mycket pengar. Banken jag har stängde nyss kontoret här och det är 10 mil till nästa och dom befattar sig inte med kontanter. Ska försöka med tantens bank om jag lyckas få sätta in dom där
Kommer inte till en artikel.Sorglig och tänkvärd artikel. Men blir iofs lite fundersam över straffen för snatteri. Att dömas till ett och ett halvt år i fängelse för att ha snattat ris, jordgubbar och förkylningsmedicin känns lite överdrivet om det inte handlar om några ton som sedan säljs vidare.
Eller att dömas till ett och ett halvt års fängelse för att ha stulit energidryck, kaffe, te, en mango och en risboll.
https://www.bloomberg.com/businessweek
gissar att det är den här:Kommer inte till en artikel.
Helt färdig
Borde sova nu
Fattat ett beslut nu om att det är slut på min grava övervikt nu.
Har dock ingen våg så har mätt midjemått mm inför.viktnedgången
Äter grillad korv med bröd,men med +7 grader så känns det som jag valde fel dag att grilla på.Brrrrrrrrrrrr!
Vänta nu.......är inte du kattägare? Eller är det dom som tagit in den?Fångat ytterligare en levande mus inomhus och lämnat av den i stenmuren. Nu dags att sova. Natti!
Kommer inte till en artikel.
Vänta nu.......är inte du kattägare? Eller är det dom som tagit in den?