Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kolla med personalen, de brukar åtminstone kunna ha en näringsdryck som man kan få om man inte är pigg nog att ta sig till cafeterian. Ibland kan man även på en paj eller macka om man har tur och de har påfyllt i kylen/frysen. Någon gång tror jag till och med att personalen gav bort sin egen macka för att de tyckte synd om oss.
Armfiltar är superbra! Jag har en jag med, lööv it!
Armfiltar är superbra! Jag har en jag med, lööv it!
Jag och särbon har hans och hennes
Starkt av dig!!!Nu är blodprovet taget. En sköterska höll om mig och så stortjöt jag under hela provtagningen. Men jag svimmade inte.
Nu är blodprovet taget. En sköterska höll om mig och så stortjöt jag under hela provtagningen. Men jag svimmade inte.
Superbra av dig!!Nu är blodprovet taget. En sköterska höll om mig och så stortjöt jag under hela provtagningen. Men jag svimmade inte.
Bra jobbat!Nu är blodprovet taget. En sköterska höll om mig och så stortjöt jag under hela provtagningen. Men jag svimmade inte.
Bra jobbat! Du klarade detNu är blodprovet taget. En sköterska höll om mig och så stortjöt jag under hela provtagningen. Men jag svimmade inte.
Nu är blodprovet taget. En sköterska höll om mig och så stortjöt jag under hela provtagningen. Men jag svimmade inte.
Starkt av dig!!!
Mvh Höll sambon hårt i handen när jag lämnade blodprov
Superbra av dig!!
När jag slutat grina spelade radion "What doesn't kill you makes you stronger". Passande.Bra jobbat!
Bra jobbat! Du klarade det
Tack. Men det satt långt inne.Suveränt, du är en riktig tuffing!