Lek& Tjatter Vi pysslar vidare ,Del LXXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lilla gumman :(:heart Så jäkla dåligt av VC också, ett barn som är så dåligt ska ju följas upp ordentligt oavsett vad proverna visar för något är ju fel! :mad:

Det tyckte ju jag också men på läkaren lät det annorlunda. Nu är vi trötta på det här eviga tjatandet på vår vc. Funderar starkt på att lista oss på en annan...

Hoppas verkligen hon får hjälp och bra hjälp, lilla vännen så hemskt :cry:
Ja man ser sitt barn ha ont och så kan man inte göra ett skit :( har nog aldrig känt mig så maktlös.

Låter klokt att gå vidare. Den där vc verkar inte vara mycket att hänga i granen. Hoppas lillan mår bättre snart:heart

:heart
Nej det är de tydligen inte. Orkar inte kriga mer där nu.

Det tyckte ju jag också men på läkaren lät det annorlunda. Nu är vi trötta på det här eviga tjatandet på vår vc. Funderar starkt på att lista oss på en annan...

Ja man ser sitt barn ha ont och så kan man inte göra ett skit :( har nog aldrig känt mig så maktlös.

Nej det är de tydligen inte. Orkar inte kriga mer där nu.

Hoppas lillgumman får hjälp!

Haft jättemysig dag med min pappi.❤️
Han kom förbi med lite gulliga födelsedagspresenter. Bl.a. fick jag någon rolig filt med armar. Perfekt för fryslorten mig som oftast är invirad i ngt hemma. Vi åkte till stan och käkade och kikade in på vårt lager.
Hade tur att råka vara bredvid poststället när det plingade om att vårt vinnartäcke till en tävling vi ska sponsra kom. Jättefint! Vill ha det själv..
Är trött som fan idag. Så nu tänker jag ta kväll och bara vara.

Haft jättemysig dag med min pappi.❤️
Han kom förbi med lite gulliga födelsedagspresenter. Bl.a. fick jag någon rolig filt med armar. Perfekt för fryslorten mig som oftast är invirad i ngt hemma. Vi åkte till stan och käkade och kikade in på vårt lager.
Hade tur att råka vara bredvid poststället när det plingade om att vårt vinnartäcke till en tävling vi ska sponsra kom. Jättefint! Vill ha det själv..
Är trött som fan idag. Så nu tänker jag ta kväll och bara vara.

Armfiltar är superbra! Jag har en jag med, lööv it!

Det finns roligare saker att göra än att hänga här.

Jag har ju fortfarande inte ätit något idag och är hungrig.
Kolla med personalen, de brukar åtminstone kunna ha en näringsdryck som man kan få om man inte är pigg nog att ta sig till cafeterian. Ibland kan man även på en paj eller macka om man har tur och de har påfyllt i kylen/frysen. Någon gång tror jag till och med att personalen gav bort sin egen macka för att de tyckte synd om oss. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att...
2
Svar
25
· Visningar
1 546
Senast: Kakis
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
33 550
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
871
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 915
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar