Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var stolt över din prestation, du fixade det och det är det enda som räknas. Strongt av dig!Tack. Men det satt långt inne.
Jag bor 150 meter från min bank och jag tror dom tar emot kontanter, bara posta så ska jag se till att du blir av med dom på ett sätt eller annatDå var det städat för frysarna. Bonden som köpte hö av mig betalade fakturan i dag. Han betalade kontant. Blir ett helvete att bli av med så mycket pengar. Banken jag har stängde nyss kontoret här och det är 10 mil till nästa och dom befattar sig inte med kontanter. Ska försöka med tantens bank om jag lyckas få sätta in dom där
Det kommer nog så småningom. Just nu är jag inte så kaxig.Var stolt över din prestation, du fixade det och det är det enda som räknas. Strongt av dig!
Tack vad snällt av dig. Konstigt nog så litar jag mer på dig än på PostNordJag bor 150 meter från min bank och jag tror dom tar emot kontanter, bara posta så ska jag se till att du blir av med dom på ett sätt eller annat
Om inte PostNord lyckas bli av dom före
Har inte kupolen insättningsautomat? Iof har du ju en bit dit också...Då var det städat för frysarna. Bonden som köpte hö av mig betalade fakturan i dag. Han betalade kontant. Blir ett helvete att bli av med så mycket pengar. Banken jag har stängde nyss kontoret här och det är 10 mil till nästa och dom befattar sig inte med kontanter. Ska försöka med tantens bank om jag lyckas få sätta in dom där
Bara 18 mil ungefärHar inte kupolen insättningsautomat? Iof har du ju en bit dit också...
Haha ja det blir för dyra pengar dåBara 18 mil ungefär
Älskar mina nya muggar! Visa bifogad fil 14015
På nån typ av godisaffär i London.Köpta vart då?
Människor är idioter - det är mitt utgångslägeIbland blir jag verkligen fundersam på hur folk klarar av sina antagligen ganska krävande arbeten.. Kommer ner i återvinningsrummet och i behållaren för kartong så har någon lagt säkert 50 plastgalgar. Det krävde dessutom mer arbete och beslutsamhet än att slänga galgarna i antingen plast eller grovsopor som står närmare dörren. Det var ett pucko on a mission helt enkelt.
Nämen det har jag helt missat. Grattis!!!! Allt ok med er?Natt och tankarna snurrar. Svårt sova, var himla trött tills matningen av liten kl 01, nu är det svårt somna om. Sov visserligen 5 välbehövliga timmar på eftermiddagen/kvällen, men har nog fortfarande lite att ta igen sen den senaste veckan.
Åhhh, vad gott!Jag ska äta mjölk med flingor till kvällsmat
Men nu måste jag in och läsa@Linta @Trott @Halfrek @athena_arabians : Tack
Det blev lite hastigt och (o)lustigt, men nu är han här och mår bättre för varje dag. Och är helt bedårande söt (jag är helt opartisk ).