Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu sticker jag till Israel! Shalom!
Jag fick just 1 cm lång metallsticka in under nageln nu är fingret ömt spänt och lite domnat (fick ut stickan)... Vettefan, behöver jag iväg å få stelkramp eller nått den var rätt skitigt...
Känner att jag helst skulle vilja ligga i sängen och vara apatisk idag
Pappa är jätte sjuk! .
Feber, andnöd och hjärtstrul.
Gubben är 73 så man blir rädd.
Men AJ!Jag fick just 1 cm lång metallsticka in under nageln nu är fingret ömt spänt och lite domnat (fick ut stickan)... Vettefan, behöver jag iväg å få stelkramp eller nått den var rätt skitigt...
heartKänner att jag helst skulle vilja ligga i sängen och vara apatisk idag
Känner att jag helst skulle vilja ligga i sängen och vara apatisk idag
@athena_arabians och @supersonic ska jag ringa 1177 och höra? Jag har fan inte tid att åka från jobbet eller råd
@athena_arabians och @supersonic ska jag ringa 1177 och höra? Jag har fan inte tid att åka från jobbet eller råd
Lyxigt med egen tv! Det saknade maken i somras, det fanns i dagrummet men han orkade inte sitta uppe så länge åt gången.Jag tittar på TV. Jag har ju egen tv på rummet.
Jag är hungrig men får inte äta.
Kram heartKänner att jag helst skulle vilja ligga i sängen och vara apatisk idag
Jag är inte van vid tv eftersom jag inte äger någon själv, så jag har inte riktigt vett att uppskatta det. Men ja, det kan ju vara intressant att studera vad jag missar hemma.Lyxigt med egen tv! Det saknade maken i somras, det fanns i dagrummet men han orkade inte sitta uppe så länge åt gången.
Det är inte så kul att fasta dock.