Jag måste baraVARFÖR ÄR JAG GOD IDAG NÄR JAG VAR OND IGÅR, VAD HAR ÄNDRAT SIG?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag måste baraVARFÖR ÄR JAG GOD IDAG NÄR JAG VAR OND IGÅR, VAD HAR ÄNDRAT SIG?
Eller så är alla goda totallurade och ulvarna röstar ut en god?Ok, om ingen ändrar nåt i sista sekunden blir detta en rätt värdelös röstning att analysera eftersom alla ulvar isf alibiröstade.![]()
Inte bara en rad till till en person utan hela.Det är väl bara en rad? en till ulvarna och en till spöklyan och en till en person? Nej såklart jag inte är spion jag har ju skrivit min roll typ övertydligt.
Det är väl bara en rad? en till ulvarna och en till spöklyan och en till en person? Nej såklart jag inte är spion jag har ju skrivit min roll typ övertydligt.
Jag tror ändå att man skulle kunna få ut något av att titta på röstningslistan, eftersom både onda och goda röstat på bollen__ skulle man väl i efterhand kunna se när alla röstade? Alltså ordningen, och om då tex bollen__ är ond så vill bollens kompisar kanske rösta sist för att inte visa sig genom att rösta på någon annan om de är i underläge?Ok, om ingen ändrar nåt i sista sekunden blir detta en rätt värdelös röstning att analysera eftersom alla ulvar isf alibiröstade.![]()
Jo! Men det blir svårt att analysera när ingen stuckit ut.Menar du att du inte tror bollen är ulv?
Jaha, jag trodde att det var en radInte bara en rad till till en person utan hela.
Ulvarna har ingen roll att gömma sig i längre så förhoppningsvis missslyckas käket och goda kan vinna. Men annars säger inte röstningen så mycket.Jag tror ändå att man skulle kunna få ut något av att titta på röstningslistan, eftersom både onda och goda röstat på bollen__ skulle man väl i efterhand kunna se när alla röstade? Alltså ordningen, och om då tex bollen__ är ond så vill bollens kompisar kanske rösta sist för att inte visa sig genom att rösta på någon annan om de är i underläge?
Alla röstade ju typ samtidigt? Jag vet att när jag började skriva mitt röstinlägg så hade ingen utom Killa röstat men när jag postade var ni 3 (?) som röstat medan jag skrev så det är ju lite svårt att utläsa nåt av.Jag tror ändå att man skulle kunna få ut något av att titta på röstningslistan, eftersom både onda och goda röstat på bollen__ skulle man väl i efterhand kunna se när alla röstade? Alltså ordningen, och om då tex bollen__ är ond så vill bollens kompisar kanske rösta sist för att inte visa sig genom att rösta på någon annan om de är i underläge?
Ulvarna har ingen roll att gömma sig i längre så förhoppningsvis missslyckas käket och goda kan vinna. Men annars säger inte röstningen så mycket.
ja och det är ju absolut inget som säger att alla ulvar röstar sist heller.Alla röstade ju typ samtidigt? Jag vet att när jag började skriva mitt röstinlägg så hade ingen utom Killa röstat men när jag postade var ni 3 (?) som röstat medan jag skrev så det är ju lite svårt att utläsa nåt av.
Men är bollen inte ond skyller jag på dig...Jo! Men det blir svårt att analysera när ingen stuckit ut.![]()
Jo iofs...Alla röstade ju typ samtidigt? Jag vet att när jag började skriva mitt röstinlägg så hade ingen utom Killa röstat men när jag postade var ni 3 (?) som röstat medan jag skrev så det är ju lite svårt att utläsa nåt av.
jag tror det räknas som för mycket hint om jag försöker förklara hur jag menade nu
Okej, så alla har redan listat ut vilka alla de onda är? Inte jag i alla fall...
Ja, du får gärna förklara det sedanjag tror det räknas som för mycket hint om jag försöker förklara hur jag menade nuJag har ingen aning om vilka ulvarna är men kan förklara det sen
![]()
Så spot on, jag som har noll kondis på riktigtFlås, flämt, shit vad dålig kondis man har fått på gamla dar!
Buffeln Billy sprang för livet tillsammans med alla sina tusen flockmedlemmar. Bakom dem sprang läskiga hyenor, som nöp dem i hälarna och verkade som om de försökte driva dem mot nån slags ravin. Hela den stora buffelhjorden sprang i full panik nerför en brant slänt för att fly undan hyenorna, men ajajaj! Billy snubblade på en sten och föll till marken. Bufflarna bakom hade inte en chans att väja undan eller hoppa över Billy. Det sista Billy tänkte var Jaja, jag slipper ju åtminstone springa mer...
bollen__ var buffeln Billy (bybo)
Natt-DL kl 08.00