jag gillar inte påskgodis. Men jag älskar Marabou polka. Kan ha råkat sätta i mig 2 chokladkakor de senaste dagarna Elände när de är extrapris om man köper 2!
Åh det har jag inte sett. Finns det nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag gillar inte påskgodis. Men jag älskar Marabou polka. Kan ha råkat sätta i mig 2 chokladkakor de senaste dagarna Elände när de är extrapris om man köper 2!
Ja, typ en enda affär i stan som hade den nu. Men kompisen som också älskar den säger att den finns i hennes stad hela tiden. Kanske bra för mig att den inte finns överallt härÅh det har jag inte sett. Finns det nu?
Ja, typ en enda affär i stan som hade den nu. Men kompisen som också älskar den säger att den finns i hennes stad hela tiden. Kanske bra för mig att den inte finns överallt här
Inte att förglömma alla sådana där sockerägg, eller äggformad marsipan. Helt meningslöst när en kan äta gott godis! Det är iaf det, plus choklad i glansiga papper samt ev mintkyssar eller vad dom kallas, som jag förknippar med påskgodis.Finns det särskilt påskgodis Mina favoriter är annars turkisk peppar och vingummin. Varför? Det är en go blandning. Gör gott som vi säger på göteborgska
Allt godis som går att lägga i ett påskägg och äta under påsk är ju tekniskt sett påskgodisFinns det särskilt påskgodis Mina favoriter är annars turkisk peppar och vingummin. Varför? Det är en go blandning. Gör gott som vi säger på göteborgska
Allt godis som går att lägga i ett påskägg och äta under påsk är ju tekniskt sett påskgodis
Törs jag gissa vad du laddat med?
Jag tror jag vill ändra mitt svar.
Det är rätt uppfattat, döda hyenor behöver inte mycket käk
Teoretiskt sett kan ju onda vinna på att fåret lyckas bli ensamt kvar i lynchSå om vi tar ulvarna först är det ganska säkert att goda vinner eftersom fåret inte kan käka
Du tänker då att man kör lynch även med bara två deltagare kvar, och det i så fall avgörs på lottning? För jag antar att goda lyan inte får ha nån att rösta på sig själv?Teoretiskt sett kan ju onda vinna på att fåret lyckas bli ensamt kvar i lynch
Svart får. Är med i ulvpakten och känner till ulvarna, men ulvarna har ingen aning om vem detta är. Ska indirekt försöka hjälpa ulvarna. Visas som god i sior
Ja precis, skulle det hamna i den situationen så blir det så.Du tänker då att man kör lynch även med bara två deltagare kvar, och det i så fall avgörs på lottning? För jag antar att goda lyan inte får ha nån att rösta på sig själv?
Bybo givetvis, som du säger så vore det ju totalt genomskinligt annarsgod eller bybo?
Vore ju bra om den visas som just god för då kan siaren lista ut att den är får om alla andra syns som den roll de har
Spionen får info om allt som händer under en natt, t.ex ”ängeln skyddar x”, ”siaren siar y”, ”ulvarna käkar z” osv. Första natten får spionen all den infon själv, till nästa natt måste hen välja en spelare som ska få hela spioninfon. LL lottar dessutom bland alla rader då, en som går till lyan och en som går till spionen. Så exempelvis skulle personen spionen valt ut få alla rader ovan, spionen själv får t.ex enbart ”ängeln skyddar x” och lyan får enbart t.ex ”siaren siar y”. Så alla tre får info, bortsett från första natten då bara spionen får den.Nu kanske det är jag som är trög men fattar inte riktigt vad spionen gör. Vad betyder lottad rad? Och är det bara en som får en lottad rad per dag, eller alla tre? I övrigt tror jag nog att jag är med.
Det skulle ju också kunna vara så att röstfifflaren blir kvar till sista person?Du tänker då att man kör lynch även med bara två deltagare kvar, och det i så fall avgörs på lottning? För jag antar att goda lyan inte får ha nån att rösta på sig själv?