Jag börjar med att bemöta de frågor jag fått om min röst :
Jag hade helt enkelt ingen vettig teori om någon annan, jag började gå igenom vad som hänt i leken igår och den jag tyckte hängde upp sig på lite märkliga saker var just kd (tex att de som röstat på qitis skulle varit onda, why? Qitis blev ju käk och inte lynchad) och att det var många inlägg men de flesta var neutrala när hon skulle värdera andra spelare.
Sen var jag väl inte övertygad om att hon var ond för det men jag hann inte få mer grepp om leken för att kunna prestera en vettig teori om någon annan och då fick det bli kd.
Jag var heller inte medveten om att jag la en avgörande tredjeröst utan trodde felaktigt att jag la upp henne för lottning och tänkte väl att ödet fick avgöra.
LenaH- Har uppenbarligen inte haft tid för leken, det förvånade mig dock att hon röstade på Karamellen, förvirrad och missriktat teoriande brukar inte Lena köra med. Är det bara att hon satsade på någon som synts? Eller kom hon in sent och lyan rådde henne att satsa på karamellen? Kanske ond, kanske god, men jag litar definitivt inte på henne. Ser man på rösten i lynch 2 så kan hon ha skyddat karolina.
Det är helt riktigt att jag har tidsbrist och tycker att den info som funnits i leken har varit svårfunnen när man som jag inte varit 100 på.LenaH har dåligt med tid och har inte gjort så mkt väsen av sig. Hennes röst på karamell som dödade siaren igår sticker onekligen ut, och det är väl det som gör att jag tvekar lite över hennes ondhet. En ond Lena brukar vara en mästare på att smyga med.
Jag hade helt enkelt ingen vettig teori om någon annan, jag började gå igenom vad som hänt i leken igår och den jag tyckte hängde upp sig på lite märkliga saker var just kd (tex att de som röstat på qitis skulle varit onda, why? Qitis blev ju käk och inte lynchad) och att det var många inlägg men de flesta var neutrala när hon skulle värdera andra spelare.
Sen var jag väl inte övertygad om att hon var ond för det men jag hann inte få mer grepp om leken för att kunna prestera en vettig teori om någon annan och då fick det bli kd.
Jag var heller inte medveten om att jag la en avgörande tredjeröst utan trodde felaktigt att jag la upp henne för lottning och tänkte väl att ödet fick avgöra.