Tunnelbana till Märsta?
Hmm, jag har uppenbarligen varit borta alldeles för länge från Stockholm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tunnelbana till Märsta?
Bukefalos ska inte vara en plattform för att sprida hat som @Gammeln gjorde i den här tråden.Jag tycker att gammeln och några andra som postar i den här och liknande trådar som imte delar majoritetens åsikter absolut ska få göra det eftersom det är en demokratisk grundpelare att alla ska få göra sin röst hörd. Ur en socialantropologisk synvinkel ger de en utmärkt insikt i hur den typiska SD väljaren och/eller högerextremisten resonerar och tänker. Och hur de upplever världen. Deras rädslor inför den globala värld vi lever i idag. Jag vill uppriktigt förstå deras motivation och ideologi eftersom den står så långt ifrån min egen. Hur definierar tex gammeln vad en främling är?
Jag tycker att gammeln och några andra som postar i den här och liknande trådar som imte delar majoritetens åsikter absolut ska få göra det eftersom det är en demokratisk grundpelare att alla ska få göra sin röst hörd. Ur en socialantropologisk synvinkel ger de en utmärkt insikt i hur den typiska SD väljaren och/eller högerextremisten resonerar och tänker. Och hur de upplever världen. Deras rädslor inför den globala värld vi lever i idag. Jag vill uppriktigt förstå deras motivation och ideologi eftersom den står så långt ifrån min egen. Hur definierar tex gammeln vad en främling är?
Känner hen en större samhörighet med andra europeiska högerextremister än säg svenska medborgaren Mohammed eller Gustav Fridolin, som antagligen klassas som 'svensk' men representerar en annan ideologi. Det vore mycket givande om man i debatten kunde nå bortom alla främlingar ska ut och varför hen öppnar fönstret och skriker det.
Jag känner ett starkt behov av att åka dit med en blomma men det är väl inte riktigt rimligt att göra det när man bor i Umeå. Har dock svårt att skaka av mig känslan/behovet..
Kan du skicka bud med någon som ska dit??Jag känner ett starkt behov av att åka dit med en blomma men det är väl inte riktigt rimligt att göra det när man bor i Umeå. Har dock svårt att skaka av mig känslan/behovet..
Det går ingen tunnelbana till Märsta.Enligt media/polisen gick han norrut och tog sedan pendeln eller tunnelbanan till Märsta där han greps.
Nu är det kanske aningens för sent, men Röda Korset hade en ljusmanifestation här i stan nu ikväll där en kunde tända ljusJag känner ett starkt behov av att åka dit med en blomma men det är väl inte riktigt rimligt att göra det när man bor i Umeå. Har dock svårt att skaka av mig känslan/behovet..
Jag känner ett starkt behov av att åka dit med en blomma men det är väl inte riktigt rimligt att göra det när man bor i Umeå. Har dock svårt att skaka av mig känslan/behovet..
Och, han lämnade blodspår efter sig hela vägen.Det går ingen tunnelbana till Märsta.
Han gick ned på stationen, missade tuben, sprang ut igen och tog Arlanda Express. Buss från Arlanda till Märsta.
Jag kan i teorin hålla med dig men vissa nick tillför faktiskt väldigt lite och för inte en givande diskussion. Enda syftet är att spy sitt hat, dvs det blir aldrig en dialog.
Jag tänker gå förbi på vägen till jobbet på måndag. Om du vill kan jag lägga en blomma åt dig också.Jag känner ett starkt behov av att åka dit med en blomma men det är väl inte riktigt rimligt att göra det när man bor i Umeå. Har dock svårt att skaka av mig känslan/behovet..
Kanske går att lägga nåt annat än just ett tuggben? Jag undrar hur det gick för hundens ägare. Och stör mig på att det hela tiden talas om fyra döda och hunden knappt nämns, förutom att den sprids på bild .Sen känner jag att jag vill lägga ett tuggben för hunden som dödades, men är det olämpligt? Jag känner starkt för de som förlorat sina anhöriga men ÄVEN för den som förlorat sin hund. Men människor kan kanske ta illa upp? Det här är en ärlig fråga!
Jag tänker gå förbi på vägen till jobbet på måndag. Om du vill kan jag lägga en blomma åt dig också.
Sen känner jag att jag vill lägga ett tuggben för hunden som dödades, men är det olämpligt? Jag känner starkt för de som förlorat sina anhöriga men ÄVEN för den som förlorat sin hund. Men människor kan kanske ta illa upp? Det här är en ärlig fråga!
Jag kan lägga en blomma till dig med. Men du behöver inte swisha några pengar.JAG hade inte tagit illa upp, mina djur är min familj. Det är ju vänligt menat, inte kan väl någon ta illa upp för det? Kan du lägga en blomma för mig också så Swishar jag pengar?
Jättegärna, jag pma mig vad den kostade så swishar jag! Du får gärna isåfall lägga ett tuggben för hunden ocksåJag tänker gå förbi på vägen till jobbet på måndag. Om du vill kan jag lägga en blomma åt dig också.
Sen känner jag att jag vill lägga ett tuggben för hunden som dödades, men är det olämpligt? Jag känner starkt för de som förlorat sina anhöriga men ÄVEN för den som förlorat sin hund. Men människor kan kanske ta illa upp? Det här är en ärlig fråga!
Jag har lagt en stor buke-bukett med blommor vid platsen! Tyvärr slut på batteri på mobilen så kunde inte dokumentera, men den finns där iallafall!