M
Månsane
Sv: Kvalitetstävlan 08
*kl*
Räknas galoppoängen med när man tar fram hoppbetyget?
*kl*
Räknas galoppoängen med när man tar fram hoppbetyget?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har sett flera mycket fina Saigon avkommor då en bekant har fött upp flera, alla högställda med mycket goda gångarter och temperament. Vet att flera vill ha honom i avel igen.
Kanske jag kan se din uppfödning nästa helg då jag ska upp till Grevagården och titta på en släkting till mina uppfödningar.
Hästen jag ska se är uppfödd/ägs av en vän, han är e. Bourbon-Bayron och går på lördag fm. Det ska bli jätteintressant att se honom nu när han varit hemifrån i ett halvår, han är redan kvalad till championatet, så hoppa kan han, och han fick 8-9 i hoppning på 3-års testet, men det är ju dagsformen som gäller. Det är extra roligt att se dem när man sett dem ända sedan de var föl.
någon som vet något om resultaten från bollerup? min sista uppfödning var med där
Ja, visst är det kul att följa dem! Men är hankvalad till finalen eller semin? Typiskt att den ska visas på lördagen. Jag antar att du bara är där på lördagen.
Min uppfödning,Claire Obscure van S, ska visas på söndag förmiddag. Jag är bara där under söndagen, både för att titta på Claire, men även en kompis unghäst e. Quite Easy.
Helgen efter ska jag upp till Umeå och titta på min 5-åriga sto (Fick föl förra året) e. Electro - Looping som ska gå kvalitets där. Hon är utlånad på foder till en tjej där och har egentligen redan kvalat till semifinalen i hoppning, men pga att vi missade att söka deltagarbesvis innan starterna så gäller ej det. Tror inte att hon kommer upp i riktigt så höga poäng på kvalitets, men har hon en bra dag, så kanske...![]()
Vad fick hon för kritik på benen förra gången mot vad hon fick nu?