Kvalitetstävlan 08

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare aalleexx
  • Startdatum Startdatum
Sv: Kvalitetstävlan 08

Förtydligande, jag menade att jag inte var i Värmland.:)

Jag var dock på Strömsholm på fredagen, då startade 32 hästar och alla hoppade uppsuttet.

I hoppning fick följande diplom
Z f.04 e.Silverstone-Ramiro
vet 10, ext 888, hopp 9/10 =8.8
Corona KIL f.03 e.Cortus-Aletto
vet 10, ext 998, hopp 9/9 =8.73
Costa Virgio f.04 e.Cornetto-Quite Easy
vet 10, ext 888, hopp 9/9 =8.6
Magic Grace f.03 e.Landor S-Anart
vet 9, ext 878, hopp 9/8 =8.33
Eccellente UW f.04 e.Cornetto-Watzmann
vet 10, ext 998, hopp 8/9 =8.33
Oxford f.04 e.Orlando-Amani
vet 9, ext 888, hopp 8/9 =8.2
Rip Curl efteranmäld-stam?
vet 9, ext 878, hopp 8/9 =8.13

I dressyr fick följande diplom
Swindell JL f.04 .Saigon-Trofé
vet 10, ext 888, gång 889/9 =8.33
Eccellente UW f.04 e.Cornetto-Watzmann
vet 10, ext 998, gång 878/8 =8.0

Hoppas jag inte fick några siffror fel nu;)
Vilka dömde på S-holm?

Jag är fälttävlansintresserad och har bra koll på mammans stolinje;)

Min lille är ue Ceylon och jag hoppas att han duger till fälttävlanshäst! Än så länge vet jag bara att han är lätt i typen och rör sig trevligt.

Lite Ceylon är inte fel:angel:;)

Helt off topic, men min femåring är också en 12:a (stofam. då alltså)
Fast med en annan mamma.

Då såg du mitt troll också... som inte fick nå poäng att hänga i julgranen direkt. Men men. Hon skötte sig exemplariskt så man får väl vara nöjd över det i alla fall. :)

Det gjorde jag!

Tyckte att du var med nere i ridhuset men var inte säker och hade mycket annat att hålla ordning på så jag försökte inte hälsa.

Fast helt OT är det ju inte, det är ju ändå kvalitetsbedömning;)

Jag har haft koll på Lambourghinistoets mormor och hennes ättlingar ett tag eftersom jag sett flera trevliga fälttävlanshästar från henne.

jag har varit i trollhättan idag och tittat, framför allt på min unghästs mamma zsa zsa gabor e: caprimond och zelda e:danone som är min dockas moster. men det är ju klart det finns många fina hästar.. :love: och faktiskt många inte så fina i mina ögon, men smaken är som baken :). det är alltid lika roligt att se vad det blir av de små liven....

Vad kul Görel att du tycker Z är fin. Hälsningar från stolt matte.

Då blev nog husse glad. HAn är så stolt över sina fina hästar.

Hade planerat åka dit, Trollhättan, o titta men tidsplanen höll inte riktigt. Men när man sett startlistorna o nu resultaten är d nästan så man ångrar sej att jag inte visade lillskruttan ändå...trodde inte hon var tillräckligt förberedd men hon hade nog kunnat hävda sej trots allt :crazy::angel:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: Piaff
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
866
Senast: Freazer
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: Shaggy
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 578
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka