Kriterieauktionen

Cambrie

Trådstartare
...är det ju dags för snart igen... Se katalogen här ... Någon som ska köpa? Någon som ska sälja? Någon som har någon godbit som den vill kolla extra på? Vilka blir dyrast? Vilken hingst blir billigast?

Jag har knappt tittat igenom numren, men nummer 3 ska bli kul att följa då mamman är syster med vår Storm som vi betäcker nästa år, men i övrigt känner jag inte till stona riktigt, annars brukar det alltid vara ett par som man haft som passhästar och så, men den här gången inget sånt... Även om känner igen många ston förstås...

Sv: Kriterieauktionen

hainte plöjt genopm alla men 3-4 st har jag hittat iallafall som jag skulle vija ha...redan :D

Jag har två inackorderingar som ska gå. Broadways Finest och Queen of Broadway. (ja, det blev nåt fel vid namnvalet vid registreringen på den efter Angus Hall...)

Åh... Näst sista utrop på torsdagen. Lång kväll...

Senast ändrad av en moderator:

Jag vill åka och kolla men pappa vill inte bara för att han inte ska köpa någon. Haha sist vi var ner så var det jätteroligt men då var han inställd på att köpa men det blev lite dyrt för honom på dem hästarna han ville ha xD

Så hittar jag någon som ska ner åker jag lätt med dem^^

JAg ska dit mest troligt. HAr inte kollat katalogen än men det är inte omöjligt att det handlas nån i år. :laugh:

Hoppas du är där på torsdagen. Jag gör en sån blixtvisit där då. Skulle vara kul att träffas. För mig i alla fall. ;)

Popfinger med resesällskap besöker huvudstaden fredag tom söndag och planerar att besöka fredagsauktionen. Är dock ej i hästköpartankar, utan åker till Infra City mest för den sociala samvarons skull, och för att jag är så jädrans nyfiken!

Om någon passerar igenom Stockholms City på vägen till auktionen så får denne jättegärna skicka ett pm. :angel:

Tack! Det hoppas vi också. Jag tror att det är en fördel att vara tidigt, men inte först.
Vi har väl inte alldeles tappat hoppet om att kunna sälja honom innan auktionen än, men det börjar dra ihop sig...

Ja, tyvärr är ju ju marknaden inte den bästa för dagen...men love you är ju het, och med den utstrålningen så kanske mannen från rejmyre öppnar plånboken.:laugh: Är väl han som betalar för hästarna i dagsläget...gissar på 160-180´kr för honom men hoppas att jag har fel och att han passerar 200 strecket!
Tack! Det hoppas vi också. Jag tror att det är en fördel att vara tidigt, men inte först.
Vi har väl inte alldeles tappat hoppet om att kunna sälja honom innan auktionen än, men det börjar dra ihop sig...

KL

Nu har jag bläddrat igenom hela katalogen! Frågan jag ställer mig är hur mycket pengar som finns kvar för hästköp efter första dagen när Menhammar och Boko sålt sitt? Det finns godbitar även de övriga dagarna, men onsdagens hästar håller genomgående högsta klass och knappast någon lär kosta mindre än sexsiffrigt? Risken är stor att de övriga dagarna får dras med betydligt mindre köpstarka spekulanter?

Ser att nr 6 Peignoir har en passgångarmamma (Brief Attire)! :laugh:

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 984
Senast: Nixehen
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 558
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 722
Senast: tuaphua
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka