Kort på era körhästar!

Sv: Kort på era körhästar!

skulle han inte komma på torsdag?? Tar du inte hästen till surf får du i alla fall ta med en bild!!
 
Sv: Kort på era körhästar!

Äsch då! Vi har ju ett litet stänkskydd;) Tror att minisläden är för liten även för Clicken...
 
Sv: Kort på era körhästar!

nu finns bilder upplagda på er, nora och jenny, när ni kör på julshowen :)
anna.passionsfrukt.se funkar ett tag till, när den inte funkar har jag bara lagt till ett s efter anna :smirk:

jenny, visst heter hon donna?
 
Sv: Kort på era körhästar!

japp, Donna Dior, nu ska jag titta!


...........nu har jag tittat. Hmmm, Donna ser ju helt rädd ut, antagligen drar väl rasmus runt som en dåre på vänster sidan o clicken på den högra. Ser nu oxå att jag inte lyckats få skaklarna helt jämna, jag justerade nämligen längden på dem innan showen.
Jag sparade bilden, hoppas det inte gör något, har knappt några bilder alls på mig o donna tillsammans. Hon åker ju hem snart. Tack Anna!
 
Senast ändrad:
Sv: Kort på era körhästar!

Lite mer shettispar, nu med skygglappar (fult med grimmorna under, men det blir lite för svårt att sätta för själv om jag ska ta bort dem). Den närmsta har inte bakselen fastsatt korrekt och det har sin anledning, men det går ändå inte att bromsa kälken med bakselen, så den hänger där mest för att jag ska kunna hålla upp draglinorna än så länge.

18.jpg


En där kälken syns:

22.jpg


Och så här skönt var det efteråt:

23.jpg
 
Sv: Kort på era körhästar!

Nä men fy, kör du så hårt med hästarna så att de blir alldeles slut... Djurmisshandlare. ;):smirk:

Skojade faktist bara... :rofl:
Ser himla härligt ut... Gäller att passa på när det för en gångs skull är snö...
 
Sv: Kort på era körhästar!

Jo, vi körde i ca 20 min, först trav och sedan mestadels skritt, de är inte direkt i tävlingskondition och här är rätt backigt :smirk: . Men har man mycket päls så har man... :D
 
Sv: Kort på era körhästar!

Madelene skrev:
En riktig bruksnordis, född 2000 e. Don ue. Aron-Cerat

Tar hand om /har ansvar för ett sto med samma stam som din vallack! :) Också född 2000...och hon ska (förhoppningsvis) få föl i juni...betäckt med Skrimsblessen 1945:love:
 
Sv: Kort på era körhästar!

ShowFriend.asp


Min shettis Kivi -94 e.Jakobin u.Blondy. Maskeradtävling under Hästrallyt 2004. En bra körponny!
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 534
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 663
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 314
Senast: Imna
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med...
2
Svar
29
· Visningar
3 839
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp