Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad blev det av honom? Storlek? Jag antar många är rädda för att det blir för små hästar.Den jag födde upp har gröna papper, men den är ju efter Elcatero
Det är ingen korsning utan ett renrasigt halvblod!
Alla fullblodsraser har genom åren använts för att förädla den varmblodiga ridhästen och alla fullblodsraser är fortfarande tillåtna av ASVH.
Eftersom fullblod har slutna stamböcker kan du aldrig avla ett fullblod utan en häst kan innehålla 99% fullblod och ändå vara ett renrasigt halvblod.
Va??? de e inte alla arabiska fullblod som är godkännda för avlem på halvblod.. min godkännda arab fick man ej gröna papper på om man betäckte halvblod å det vet jag många som ej fått. de e bara några få araber som är godkännda för halvblods avel. mvh mia
Va??? de e inte alla arabiska fullblod som är godkännda för avlem på halvblod.. min godkännda arab fick man ej gröna papper på om man betäckte halvblod å det vet jag många som ej fått. de e bara några få araber som är godkännda för halvblods avel. mvh mia