Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Travare utan talang?Min ena är Frieser, fått höra "att hon är en sådan där travare utan talang", även hört att folk trott hon varit en nordiskorsning.
40% Miss Piggy. Låter som en dam med attityd. : )Många tror att jag har en fjording på grund av färgen och stubbmanen.
I själva verket är Gasellen registrerad appaloosa. Mamman arabiskt fullblod, pappan appsloosa. Gasellens kropp är mycket ararb. Färgerna är märkliga. Hovarna randiga. Några få appaloosaprickar. Temperamentet 30% arab, 30% appsloosa, 40% Miss Piggy...
Ingen har hitintills gissat rätt.
Visa bifogad fil 21227
Vi har nu fått tag på uppfödaren i Lettland, superkul.PRE eller holsteiner är väl de vanligaste kommentarerna
Han är registrerad som korsningshäst och pappan är Lettiskt halvblodVisa bifogad fil 18999
Travare utan talang?
Fin sele förresten!Väldigt få som gissar på att jag har en kallblodstravare, i princip alla tror jag har en nordsvensk (även bland travfolk). Ibland har folk inte trott på mig trots att de sett frysmärkningen. Han är efter Järvsöfaks, så en välkänd stam.
Hans mamma är Frejdocka (e: Pilmingutt).Fin sele förresten!
Ser faktiskt ut som en Bruksnordis.
På den individen verkar ju den moderna kallblodstravaraveln mot vinthundar ha misslyckats lite... Vem är mamma?
Är den lika stor som den är ä ser ut på bilden? I så fall hade jag nog oxå frågat då så stora isisar är ovanligt, iallafall här omkring.Får frågan om min ibland: Är det en islandshäst? Misstänker att det är bristen på överhull som skapar tveksamheten.
Hon är strax över 140, så nej, hon är inte särskilt stor, om än inte liten, så det beror inte på det. Däremot är hon i betydligt bättre hull än de allra flesta, så den förklaringen är mycket troligare än storleken.Är den lika stor som den är ä ser ut på bilden? I så fall hade jag nog oxå frågat då så stora isisar är ovanligt, iallafall här omkring.
Tycker hon ser betydligt större ut på bilden därför jag undradeHon är strax över 140, så nej, hon är inte särskilt stor, om än inte liten, så det beror inte på det. Däremot är hon i betydligt bättre hull än de allra flesta, så den förklaringen är mycket troligare än storleken.
Jag sitter nog på huk och tar bilden +att hon ser väldigt långbent ut eftersom hon inte har ngn extramage Men hon ger ett ganska maffigt intryckt även live så några cm plus kan man nog tro att hon är när man ser henne, men hon är ingen jätte, man skulle aldrig tro att hon är typ 150 cm. Halvsyrran i samma hage är mätt på visning till 141 och de är jämnstora, jag har tumstocksmätt Olga och hon är däromkring.Tycker hon ser betydligt större ut på bilden därför jag undrade