heart Han var lika snäll som vackerSå otroligt vacker!
Så otroligt saknad, tänker på honom varje dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
heart Han var lika snäll som vackerSå otroligt vacker!
Åh, vad fin han var!Fick kommentaren "vilken käck islänning du har!!" när vi var på en tävling för ett par år sen.
Svarade: Nej, han är en renrasig bruksnordis. Varpå människan inte riktigt trodde mig då hon tyckte han var för "nätt". Detta kom från en människa som själv hade islänningar...
Gissar att normalviktiga nordisar inte är helt vanligt....
Även fått frågan om han e kallblodstravare då folk tyckt han ser för nätt ut för att vara bruksnordis och har för mycket "steg".
Dom är så fina!Hon har blivit kallad basjkir, fjordkorsning och anorektisk fjording.
Rasen är Kigermustang. Jag tror det är blackfärgen som ställer till det för folk.
Visa bifogad fil 23980
Nämen! Har en jag medHon har blivit kallad basjkir, fjordkorsning och anorektisk fjording.
Rasen är Kigermustang. Jag tror det är blackfärgen som ställer till det för folk.
Visa bifogad fil 23980
Oh så fin!Hon har blivit kallad basjkir, fjordkorsning och anorektisk fjording.
Visa bifogad fil 23980
Hon har blivit kallad basjkir, fjordkorsning och anorektisk fjording.
Visa bifogad fil 23980
Men så söt!Min är en bay westfalen. Nätt på 158. Blivit gissad att hon har mkt arab i sig. Finns något engelskt fullblod rätt långt bak men annars inget sådant.
Ja! TackMen så söt!