D
Min mor och jag berättar rätt öppet det mesta för varandra. Nästan som kompisar. Vi delar inga detaljer, men definitivt skulle vi berätta ifall sexlivet har avstannat om vi diskuterar relationsproblem. Så om de skiljer sig skulle jag vilja veta huvudorsaken, även om det är otrohet.
det där är fascinerande tycker jag. Jag har aldrig förstått det hemska med att få veta att ens föräldrar har ett sexliv. Särskilt bland "öppensinnade" svenskar. Vi skrattar åt amerikanernas prydhet, men det är många svenskar som är likadana, tydligen.Jag är inte säker på att det är något man ens som äldre avkomma vill ha reda på. Som barn, halvvuxen och helvuxen har jag närt ett livligt ointresse för mina föräldrars sexliv. Ju mindre jag vet, desto bättre.
Min mor och jag berättar rätt öppet det mesta för varandra. Nästan som kompisar. Vi delar inga detaljer, men definitivt skulle vi berätta ifall sexlivet har avstannat om vi diskuterar relationsproblem. Så om de skiljer sig skulle jag vilja veta huvudorsaken, även om det är otrohet.