Måste dela mina köpbegärvar det verkligen nödvändigt att berätta det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste dela mina köpbegärvar det verkligen nödvändigt att berätta det?
Bra jobbat!Rea på höstlökar. Rabatt på h&m. Bra rabattkod på sportamore.
Har fortfarande inte köpt något onödigt! Köpte en tröja till min sambo till jul, kostade 300, men hade i alla fall 50kr rabatt.
Känner mig duktig! Hur går det för er andra?
Visst är det fascinerande!Men att jag inte stod emot köpbegäret! Jag tänkte inte ens..
Visst är det fascinerande!
Man bara plockar ner i korgen. Först efteråt kan man undra varför man la pengar på det.
Rea på höstlökar. Rabatt på h&m. Bra rabattkod på sportamore.
Har fortfarande inte köpt något onödigt! Köpte en tröja till min sambo till jul, kostade 300, men hade i alla fall 50kr rabatt.
Känner mig duktig! Hur går det för er andra?
Ja vinterskor är verkligen ohyggligt tråkigt att köpa....och igår lyckades jag låta bli att köpa chokladkakor till rabatterat pris. Duktigt av gottegrisen, faktiskt.
men har sett annons på något annat jag vill, vill, vill ha.
Och absolut inte behöver och som absolut vore helkorkat. Så jag får hålla mig i kragen gång på gång.
Det jag bör köpa framöver är en ny golvlampa till vardagsrummet. Den jag har just nu är jättetrevlig - men lånad av en kompis eftersom jag blev tvungen att flytta min till sovrummet när sänglampan gick sönder och jag inte har fått mig till att åka och leta. Lampa är jättetråkigt att köpa så det är en sådan grej som jag inte har svårt att låta bli att köpa även när jag behöver en. Men jag kan ju inte leva på kompisen hela tiden... eventuellt ska jag dock få en lämplig sovrumslampa av mamma och pappa, som har stående som inte används (de är snabbare på att byta ut möbler än jag - och när de köper nytt och därmed ställer undan gammalt brukar jag också byta bort någon av mina gamla slitna möbler och stoppa in föräldrarnas). Bra man kan återanvända...
Och så var det de där vinterkängorna.
Tog fram dem igår när det var minus fem. Och påmindes om att jag verkligen behöver ett par nya. Skav på hälarna.
Det är dock sannolikt att de får hänga med ett tag till eftersom det är gruvligt tråkigt - och dyrt - att köpa vinterskor. I vår får jag väl helt enkelt slänga dem för att tvinga mig själv att köpa nya.
Så även om detta är en köpstoppstråd så har jag några saker som jag inte vill - men behöver - köpa...