Löste h*n ut paketet på trettionde dagen ?
Nej typ 17:e när jag skickat ett mail med några väl valda ord kombinerat med lika väl valda lagparagrafer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Löste h*n ut paketet på trettionde dagen ?
Jag gjorde samma sak för några veckor sen, vilken pärs det var att gå och vänta på ett besked mitt slutade också braNu kan jag pusta ut, de har hämtat sadeln och är jättenöjda med den . Jag var såå tveksam till att skicka med blocketpaket, men det var skönt att allt gick bra! Nu ska jag "bara" hitta och köpa och ny sadel då...
För övrigt köpte jag nyss en bok på Tradera. När den anlände så visade det sig att den luktade rök.
Som astmatiker och ickerökare tyckte jag den luktade
Jag köpte en ring från tradera en gång som verkligen stank rök.. En RING.. Nog för att det var en liten saltsten i så den hade ju "ruffig yta" men hur jävla mycket måste man bolma inne för att det ska sätta sig i en liten ring?
Har efter detta förstått varför det i vissa annonser står "rökfritt hem" trots att det typ är ett mynt de säljer
Fast att en ring luktar rök är kanske inte så konstigt? Den kan ju ha suttit på handen rökaren höll ciggen i
Jag sålde min första grej på Tradera för ett tag sen och det verkar ha gått bra (tvekat i typ ett år för jag har inte vågat eller nåt..) fick dock inget omdöme vad jag kan se
Köparen kanske är som mig, lite lätt totalförvirrad och som i omgångar köper mycket eller ingenting och i ibland helt enkelt glömmer av att ge omdöme
Jag sålde min första grej på Tradera för ett tag sen och det verkar ha gått bra (tvekat i typ ett år för jag har inte vågat eller nåt..) fick dock inget omdöme vad jag kan se
Är nog ngt med jordningen, mitt släp är totalrenoverat i elen, allt nytt och fint. Besiktade det i förra veckan och på väg till besiktningen så blinkar inget rätt såklart , men så fort vi körning på besiktningen så är allt helt perfekt! Inget glapp eller ngt nånstans! gick igenom utan ngt problem.Kanske inte ett riktigt gnäll-inlägg, men sålde mitt hästsläp i dag. Affären genomförd och de kopplar på släpet och alla lampor kör disco på släpet?!
Det har aldrig hänt mig och alltid fungerat felfritt, jösses vad jag kände mig "dum"... Mannen trodde dock att det var någon vajsning med jordningen på deras bil, men ändå Erbjöd mig och koppla den på min bil och visa, men det behövdes iaf inte tyckte köparen..
Letar häst igen och har lagt ut en sökes-annons. Har beskrivit ganska noga vilken typ av häst jag letar efter, ena stunden bjuds det ut en het tävlingsponny (vilket jag absolut inte letar efter) och ett annat svar var "jag har en häst som kan passa" och ett telefonnummer.. Lite mer info hade varit relevant tycker jag så man ens vet om det är lönt att ringa eller om hästen finns nånstans i andra änden av landet..
Vad jag avskyr det där hej ring för mer info..Letar häst igen och har lagt ut en sökes-annons. Har beskrivit ganska noga vilken typ av häst jag letar efter, ena stunden bjuds det ut en het tävlingsponny (vilket jag absolut inte letar efter) och ett annat svar var "jag har en häst som kan passa" och ett telefonnummer.. Lite mer info hade varit relevant tycker jag så man ens vet om det är lönt att ringa eller om hästen finns nånstans i andra änden av landet..
Jamen precis. Ålder, kön och storlek hade åtminstone varit trevligt att veta Sånadär basic grejer tar ju inte många minuter att skriva ut.Vad jag avskyr det där hej ring för mer info..
Nej du kan skriva din info
. Tack