Nu vet ju jag inte vad du har för släp eller hur länge du försökt sälja men det låter ju som att du hållit på ett tag och om det är så vanligt att folk prutar så mycket och du inte får sålt det kanske du helt enkelt begär för mycket?
Jag säger inte att släpet inte är värt summan du satt men det betyder ju (tyvärr) inte att det finns en efterfrågan och då blir ju marknadspriset automatiskt lägre.
Hoppas inte du tar det för personligt då jag som sagt inte alls vet vad du säljer men jag tycker att jag själv ser så otroligt många annonser i alla möjliga kategorier där priserna helt enkelt är för höga för att folk rimligen ska vara intresserade. Inte för att varan i sig är för högt prissatt utan för att det finns flera andra billigare alternativ där eventuella skavanker/fel väger upp för de extra pengarna.
Att folk hör av sig och prutar är ju en chansning, jag har själv gjort det på saker jag ser legat ute ett tag och tycker är lite för dyra. Kanske är säljaren less och kan tänka sig att gå ner i pris, man förlorar ju inget på att chansa liksom