Jag tror också att du får förklara det lite bättre. Jag googlade men hittade mest rätt flummiga grejor....Och vad ÄR mentala intima band? Jag har aldrig hört uttrycket förr![]()
Kan du mer konkret beskriva?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror också att du får förklara det lite bättre. Jag googlade men hittade mest rätt flummiga grejor....Och vad ÄR mentala intima band? Jag har aldrig hört uttrycket förr![]()
Är det dina tolkningar av vad han säger skriver? han är alltså helt öppen till dig med sina konversationer till andra kvinnor? Både till exet och till hon som trodde att de hade ngt på gång?
Hur vet du vad han pratar om med andra kvinnor?
Hoppsan.Däremot antar jag det enbart är de konversationer han glömt/missat att radera som jag lyckas få se.
Jag tror också att du får förklara det lite bättre. Jag googlade men hittade mest rätt flummiga grejor....
Kan du mer konkret beskriva?
Han själv är förstås smått misstänksamt lagd och skulle inte uppskatta jag skrev motsvarande till mitt Ex så han brukar kolla igenom mina korrespondenser för att se till vilka de gått
Det där lät mer än flummigt."Intima mentala band", det var mer ett försök till beskrivning. Det hänger ihop med de här "underliggande outtalade löftena". Hans försök att skapa en illusion av att där finns något. Och genom att istället för att på avvisande svara "Godnatt" svara "Godnatt Jenny". Att ge ett intryck av att där finns något mellan de två fast där inte finns något alls.
Varför vill du ha honom?
Han verkar va ett riktigt stolpskott
Hoppsan.
Det där verkar inte vara så förtroendefullt precis.
Vad ska ni med varann till?
Beträffande själva beteendet har jag inget att säga. Alla är olika. Och man kan tolka saker olika. Det den ene tycker är intimt kontaktsökande tycker någon annan är normalt.
Ja, jag undrar om någon av er tänker särskilt klart?"Intima mentala band", det var mer ett försök till beskrivning. Det hänger ihop med de här "underliggande outtalade löftena". Hans försök att skapa en illusion av att där finns något. Och genom att istället för att på avvisande svara "Godnatt" svara "Godnatt Jenny". Att ge ett intryck av att där finns något mellan de två fast där inte finns något alls.
Nej men så ruskigt otrevligt. Sådär kan man ju inte ha det alltför längre? Inte konstigt att du har problem med svartsjuka, ni har ju ingen som helst tillit eller förtroende till varandra.Han själv är förstås smått misstänksamt lagd och skulle inte uppskatta jag skrev motsvarande till mitt Ex så han brukar kolla igenom mina korrespondenser för att se till vilka de gått så jag kontrar då förstås med att kolla hans.
@JennyABC: Har du haft problem med din partners sätt att umgås med det motsatta könet i tidigare relationer? För är det här första gången du känner så misstänker jag att det är för att du känner att du inte kan lita på just den här karln.
Att han inte verkar förstå hur jobbigt det är för dig är enormt empatilöst. Visst, klart att man har ansvar för sina egna känslor men att flörta med någon till den milda grad att den tror den är på väg in i ett förhållande är inte att "prata lite med någon", jag hade blivit väldigt misstänksam efter det. Att han är kontrollerande mot dig är rakt av avtändande.
Hade ett ex jag inte vill ha kontakt med betett sig som honom hade jag anmält för stalking. Jag fattar inte vad han menar och vill med att "hon inte ska hata honom". Det är ett ex, orka bry sig!
Men gud vad du tjatar på den stackars mannen, vad hände med kåt, glad och tacksam... typ?det stör ju förstås honom när jag rör upp himmel och jord när jag reagerar.
Innebär det nån risk då?Liksom, vill han riskera mig och det vi har genom att fara med någon annnan så får han förstås göra det. Men det tror jag inte alls är hans avsikt
Ja, jag har läst konversationerna, därför jag vet hur de ser ut.
Han själv är förstås smått misstänksamt lagd och skulle inte uppskatta jag skrev motsvarande till mitt Ex så han brukar kolla igenom mina korrespondenser för att se till vilka de gått så jag kontrar då förstås med att kolla hans. Han har helt själv gett mig lösenord till telefonen och har facebook ofta öppet uppe. Så inget hemlighetsmakeri så.
Däremot antar jag det enbart är de konversationer han glömt/missat att radera som jag lyckas få se.
Men gud vad du tjatar på den stackars mannen, vad hände med kåt, glad och tacksam... typ?
*knädjup sarkasm*
Innebär det nån risk då?
Vore det inte en bättre idé att leva ihop med någon där du och den andra liksom uppmuntrar varandras bästa sidor?