Ängladamm ligger under sängen och i hörnen nä det är inte hunden som lämnar vita drivor efter sigHar även hört ängladamm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ängladamm ligger under sängen och i hörnen nä det är inte hunden som lämnar vita drivor efter sigHar även hört ängladamm
Ahlgrens bilar måste ätas tre åt gången. En av varje färg.
Det är då pappa får rycka in..Det värsta är på slutet när det är ojämnt antal
Och jag säger 'grums', 'ögonsnor' eller 'fårgråt'. Det jag använder oftast är ögonsnor, till min partners stora förtvivlan.Har även hört ängladamm
Ahlgrens bilar måste ätas tre åt gången. En av varje färg.
Och jag säger 'grums', 'ögonsnor' eller 'fårgråt'. Det jag använder oftast är ögonsnor, till min partners stora förtvivlan.
Sov, säger jag!Ögonbajs heter det väl?
Blä, då röstar jag på alla andra varianter än ditt förslag Var kommer det ordet från? Hittat på det själv?Ögonbajs heter det väl?
Ögonbajs hette det förr.Blä, då röstar jag på alla andra varianter än ditt förslag Var kommer det ordet från? Hittat på det själv?
Jag trodde att det bara var jag som hade dom där plupparna vid ögonen. Och dom är ju så störiga...
Beviset på att allt inte var bättre förrÖgonbajs hette det förr.
Jag måste handla olika saker i olika butiker, jag är som en pensionär som har koll på vilka affärer som har vad och vad det kostar och har jämfört priset på typ allt, skäms lite över det
Är jag trött går jag till närbutiken tre minuter från där jag bor men där köper jag bara Pepsi Max (dyyyyrt jämfört med andra affärer men det är lite smidigare än dom lite längre bort även om jag kan gå till Netto ibland för det tar bara 10 minuter dit också men Pepsi är tungt). Annars är Lilla Coop precis hos mig svindyra, köpte en paprika en gång och den kostade 20 kr
Är en sådan där prisjägare ibland, kan kolla kilopriset på toapapper och gurka och sånt. Klart jag kan handla annat, jag är inte helt galen men snåljåpen i mig tittar fram då och då..
.Är ju inte fattig egentligen men lever på sjukpenning och vill liksom få det att gå runt.
Nu har jag biktat mig om det här pinsamma beteendet, är som sagt inte helt galen och låst men har den där lilla Farbror Joakim från Kalle Anka inom mig
Haha, härligt med någon mer som satsar på det här med att få till så låga priser som möjligt. Håller med om att rabatter är underbart. Jag bunkrar extremt ifall att något skulle vara slut när jag behöver det nästa gång. Det kan liksom handla om att köpa 11 flaskor sötningsmedel på en gång för att den sorten var slut i affären en gång och jag inte vill stå utan om det händer igen. Bunkrar allt och alla tycker jag är galen.Jag brukar tävla med mig själv hur mycket jag får i rabatt på Ica när jag veckohandlar Blir det under 100 kr blir jag sjukt missnöjd Matplaneringen anpassas helt efter reklambladet och det bunkras inför kommande veckor när det är bra priser. Hade vi haft fler butiker att välja emellan hade jag garanterat haft sten koll på vart saker var billigast haha.
Jag är enbart snål, sparar till en kontantinsats så jag skyller på det