Konstiga saker ni bara behöver göra

Jag måste alltid lukta i alla glas och muggar innan jag kan dricka ur dom. Det hänger kvar sedan vi hade dåligt vatten och det kunde lukta olja (...) ur dom.
Jag måste oxå skölja ur samma glas/mugg ordentligt innan jag kan dricka ur dom. Jag får lite ångest när andra häller upp och jag inte har fått lukta/skölja ur... :o :D
Sitter jag och spelar spel på mobilen så får jag lite tvångstankar att jag måste hinna "vinna" innan det blir reklam/programmet börjar igen eller jag ska åka hemifrån. Det har resulterat i att jag ibland fått stressa som en dåre... Jag tävlar i och för sig väldigt ofta mot mig själv i alla möjliga fåniga situationer. Blir så less på mig!

Angående tandborstningen så sköljer jag tandborsten innan jag tar på tandkräm och sen igen innan jag stoppar den i munnen :p Mina barn däremot har hört från tandläkaren nyligen att man inte ska skölja vatten på tandkrämen för det är inte bra så dom rättar mig varje gång jag hjälper dom med tandkrämen för det går av bara farten O_o

Topz i öronen efter dusch måste jag också använda, hatar att känna mig blöt i öronen.

Sen har jag en gammal vana av att glöda dieselbilar innan jag startar och gör samma moment med min splitternya bensinbil också :D Maken undrade om jag trodde jag hade en dieselbil haha.

Angående tandborstningen så sköljer jag tandborsten innan jag tar på tandkräm och sen igen innan jag stoppar den i munnen :p Mina barn däremot har hört från tandläkaren nyligen att man inte ska skölja vatten på tandkrämen för det är inte bra så dom rättar mig varje gång jag hjälper dom med tandkrämen för det går av bara farten O_o

Topz i öronen efter dusch måste jag också använda, hatar att känna mig blöt i öronen.

Sen har jag en gammal vana av att glöda dieselbilar innan jag startar och gör samma moment med min splitternya bensinbil också :D Maken undrade om jag trodde jag hade en dieselbil haha.
Sambon glöggar min bensinbil. Varje gång. :laugh:

Jag kan inte gå upp och göra mig iordning utan at första tvätta "sömnen" ur ögonen.Är det någon mer som har det namnet på när man tvättar ögonspringorna och liksom ibland kan kan känna en pytteliten klump där? Med andra ord är fokus på morgon att tvätta ögonen för annars hör jag noll och nada. Vet inte om det var mina föräldraras sätt att motivera oss som små att vi skulle tvätta bort sömnen, eller är det ett vedertaget begrepp?

Jag kan inte gå upp och göra mig iordning utan at första tvätta "sömnen" ur ögonen.Är det någon mer som har det namnet på när man tvättar ögonspringorna och liksom ibland kan kan känna en pytteliten klump där? Med andra ord är fokus på morgon att tvätta ögonen för annars hör jag noll och nada. Vet inte om det var mina föräldraras sätt att motivera oss som små att vi skulle tvätta bort sömnen, eller är det ett vedertaget begrepp?
Jag! "Sömn" är ett jättebra ord. Mysigare än "ögonvar" - gojs m.m.

Jag kallar det "ögongrus" :D

Vi kallar det "godmorgon". Mycket märkligt men så säger vi här

Jag måste också alltid stänga sovrumsdörren för att känna mig trygg fast det bara är en liten tvåa. Kan inte sova tryggt annars.

Jag kan inte heller fokusera på en sak i taget just på internet, jag har alltid flera flikar uppe och hoppar mellan dom hela tiden. Kan ha över 20 flikar uppe i olika webbläsare

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 936
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 431
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
2 899
Senast: Unafraid
·
Kropp & Själ Jag blir galen på mig själv och min kropp. Ingen här kan såklart ge ett utlåtande och det är inte det jag är ute efter heller, men ni...
Svar
10
· Visningar
1 888
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?