Sv: Könsneutral förskola
Barn blir gjorda ändå! Många homo och bisexuella har barn. Däremot kanske de inte lever med barnets BIOLOGISKA förälder alltid.
Det är möjligt jag har fel om bisexualiteten. Det där var mest lite funderingar utifrån Breaktowns fråga. Jag tror dock inte att en bisexuell läggning är något problem vad gäller barnalstring. Bisexuella gillar ju faktiskt BÅDA könen. Man kan ju ha både fortplantningssex och nöjessex.
Men någonstans är det ju faktiskt så att sexualiteten mellan könen finns för att vi ska fortplanta oss... Är det något man helt ska förringa?
OBS: Man får gärna vara hur mycket gay eller bi man vill för mig, men hur eller hur så blir det inte så många barn gjorda om alla var det...
Personligen tänder jag inte på snoppar i första hand, utan på män - hela paketet människa, person och- faktiskt- MAN!
Barn blir gjorda ändå! Många homo och bisexuella har barn. Däremot kanske de inte lever med barnets BIOLOGISKA förälder alltid.
Det är möjligt jag har fel om bisexualiteten. Det där var mest lite funderingar utifrån Breaktowns fråga. Jag tror dock inte att en bisexuell läggning är något problem vad gäller barnalstring. Bisexuella gillar ju faktiskt BÅDA könen. Man kan ju ha både fortplantningssex och nöjessex.