Klistermärksalbum?

Fibusen

Trådstartare
Finns det att få tag på längre? Jag vet att jag hade något slags häfte när jag var mindre...
Ska vara helt blanka vita sidor där man kan klistra in många märken. Har googlat men hittar bara typ böcker med olika bakgrunder där man ska klistra in få märken på bestämda ställen ungefär.

// Fibusen, som planerar mutor för att överleva 5-års trotsen. :o

Finns det att få tag på längre? Jag vet att jag hade något slags häfte när jag var mindre...
Ska vara helt blanka vita sidor där man kan klistra in många märken. Har googlat men hittar bara typ böcker med olika bakgrunder där man ska klistra in få märken på bestämda ställen ungefär.

Funkar det inte med ett vanligt skrivhäfte som har helvita sidor?

Söker du på blank sticker album på adlibris så finns det flera stycken. Framgår inte om det är glossiga sidor dock. Men det kanske kan stå på tillverkarens hemsida

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 775
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 939
Senast: Squie
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 556
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 140

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka