klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

å jag snabbast för jag har live! (kadabra med förmodar jag:smirk: )

Nej, jag törs inte ha LIVE. Jag är livrädd för vad det skulle betyda för min sociala samvaro och för min ekonomi...:angel:

Nu hängde jag inte med här va :eek: :smirk:

jag skrattade åt att nån sa att han bara vunnit ett lopp idag, men sen så kom kadabra (va det väl?) och skrev att vunnit 3.. jag är väldigt övertrött jag oxå märker du va :smirk:

180 inlägg på 5,5 timmar. 100 inlägg på 3,5 timmar. Super:banana:

jo de måste du nog göra eftersom du inte skrattade åt min fruktansvärt dåliga humor :angel: :D

Så sitter jag och kollar på Så som i himmelen,och så är det full fart på Trav :eek: .
Första gången jag önskat SVT haft rekalmpauser :rofl: .

Så sitter jag och kollar på Så som i himmelen,och så är det full fart på Trav :eek: .
Första gången jag önskat SVT haft rekalmpauser :rofl: .

:rofl: har du missat våran lilla uppesittarkväll, fy skäms :devil: :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kall lägenhet
  • Göra egen tvål
  • Vad gör vi? Del CCV