M
Montéryttare
Sv: klarar lillgoopen?
Bara trea!!!
Bara trea!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
det har man ju sett på tv några ggr och även deras hemsida
Är datorerna snabbare i Värmland
Är datorerna snabbare i Värmland
haha jo jag vet, annars hade jag inte vetat om de
undrar jag också, min är då. råååå seg på resultaten på atg.PÄMMI: Är datorerna snabbare i Värmland
Ja, därifrån kom ju den gamla skådespelaren Tor Modem.......
det ska jag tro på
Ja men har man kontakt minst en gång i veckan i 10 år så vet man ju en del....Jag var t om med när Björn var en liten snorunge på 80 talet.....
bara för att jag bor 2/6 mil i från lökene så betyder de inte att jag är där och ränner och har mig
Örebrotravets dåvarande sportchef berättade att han ringde till Goops då de vortfarande bodde i Göteborgsområdet. Olle skulle köra på Örebro och Björn svarade i telefonen:
- Hej, det är Göran på Örebrotravet, har du pappa hemma?
- Nej, han åkte för en timme sedan, så han kommer nog närsomhelst, svarade Björn....
Göran vart förvånad då denna sträcka tog minst tre timmar att åka med dåtidens vägar:
- Om en timme? Är inte det lite snabbt?
- Nääääääääää, sa Björn: - Vi har en BMW!
Örebrotravets dåvarande sportchef berättade att han ringde till Goops då de fortfarande bodde i Göteborgsområdet. Olle skulle köra på Örebro och Björn svarade i telefonen:
- Nej, han åkte för en timme sedan, så han kommer nog närsomhelst, svarade Björn....
Göran vart förvånad då denna sträcka tog minst tre timmar att åka med dåtidens vägar:
jo de kan jag nästan tänka mig att han svara.. han som kör för fort jämt
jasså, det har du koll på också
förlåt jag är på typ jätte skratthumör
Örebrotravets dåvarande sportchef berättade att han ringde till Goops då de fortfarande bodde i Göteborgsområdet. Olle skulle köra på Örebro och Björn svarade i telefonen:
haha.. jo de känns som de börjar spåra ur lite nu det här
nej men jag har att hört ett och annat från kompisar som jobbat där och åkt med han från olika travbanor
ja, men jag har sovit dåligt den här veckan det är de som spökar
nu vart den en tredjeplats
Ytterligare en sann historia, bekräftad av kusken själv:
Erik Adielsson vart på den tiden han fortfarande var lärling hos fader Hans tvungen att ringa Jägersros måldomare efter en incident i sista sväng:
Måldomaren sa:- Det såg lite trångt ut när du tog dig loss?
Erik: - Nej, det fanns gott om plats. Pappa tyckte inte heller det var särskilt trångt.
Måldomaren replikerade bkixtsnabbt: - Vad tyckte mamma då?