klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

Ja men har man kontakt minst en gång i veckan i 10 år så vet man ju en del....Jag var t om med när Björn var en liten snorunge på 80 talet.....:D

Olle o Annika har en tax som heter Bibba och det är Olles älskling alla kategorier...henne har dom fått hämta hos polisen i Kil många ggr när hon har varit ute på sina eskapader :D Det gör Olle så gärna så :love:

Senast ändrad:

Ja men har man kontakt minst en gång i veckan i 10 år så vet man ju en del....Jag var t om med när Björn var en liten snorunge på 80 talet.....:D

Örebrotravets dåvarande sportchef berättade att han ringde till Goops då de fortfarande bodde i Göteborgsområdet. Olle skulle köra på Örebro och Björn svarade i telefonen:
- Hej, det är Göran på Örebrotravet, har du pappa hemma?
- Nej, han åkte för en timme sedan, så han kommer nog närsomhelst, svarade Björn....
Göran vart förvånad då denna sträcka tog minst tre timmar att åka med dåtidens vägar:
- Om en timme? Är inte det lite snabbt?
- Nääääääääää, sa Björn: - Vi har en BMW! :D

Örebrotravets dåvarande sportchef berättade att han ringde till Goops då de vortfarande bodde i Göteborgsområdet. Olle skulle köra på Örebro och Björn svarade i telefonen:
- Nej, han åkte för en timme sedan, så han kommer nog närsomhelst, svarade Björn....
Göran vart förvånad då denna sträcka tog minst tre timmar att åka med dåtidens vägar:

Hahahahahahaha :rofl: :rofl:
dagens roligaste mah gard :rofl: så gulligt :rofl:

Örebrotravets dåvarande sportchef berättade att han ringde till Goops då de fortfarande bodde i Göteborgsområdet. Olle skulle köra på Örebro och Björn svarade i telefonen:

:rofl: :rofl: jo de kan jag nästan tänka mig att han svara.. han som kör för fort jämt :p

jasså, det har du koll på också ;)

förlåt jag är på typ jätte skratthumör :( :crazy:

haha.. jo de känns som de börjar spåra ur lite nu det här :rofl:

nej men jag har att hört ett och annat från kompisar som jobbat där och åkt med han från olika travbanor ;)

Ja där har det gått undan kan jag lova dig...jag höll på att sätta i halsen när dom kom till kalmar och jag frågade hur lång tid det tagit :angel:

Ytterligare en sann historia, bekräftad av kusken själv:

Erik Adielsson vart på den tiden han fortfarande var lärling hos fader Hans tvungen att ringa Jägersros måldomare efter en incident i sista sväng:
Måldomaren sa:- Det såg lite trångt ut när du tog dig loss?
Erik: - Nej, det fanns gott om plats. Pappa tyckte inte heller det var särskilt trångt.
Måldomaren replikerade bkixtsnabbt: - Vad tyckte mamma då? :D

Ytterligare en sann historia, bekräftad av kusken själv:

Erik Adielsson vart på den tiden han fortfarande var lärling hos fader Hans tvungen att ringa Jägersros måldomare efter en incident i sista sväng:
Måldomaren sa:- Det såg lite trångt ut när du tog dig loss?
Erik: - Nej, det fanns gott om plats. Pappa tyckte inte heller det var särskilt trångt.
Måldomaren replikerade bkixtsnabbt: - Vad tyckte mamma då? :D

Hahah sånt här gör ju inte saken bättre heller :rofl: :rofl:

fasiken vilken härlig tråd... :rofl: :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar