klarar lillgoopen?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: klarar lillgoopen?

Någon som har personliga erfarenheter av Björn Goop? Jag känner honom inte alls, men har träffat honom litegrann då jag tidigare var ekipagekontrollant på två banor. Fast jag lade det på hyllan för 7 år sedan, det var ju lite innan Björn kom igång riktigt.

Hursomhelst...så tycker jag att han liksom sin far verkar väldigt trevlig och lättsam. En god ambassadör för travsporten! :bow:

Berätta om Björn, detta är ju numera en hyllningstråd! :bump:

Jag har ju jobbat åt Gooparna i 10 år med deras konvalecenter och jag måste säga att Björn faktiskt ÄR en otroligt trevlig person med fötterna på jorden, han är intresserad av allt "nytt" och väldigt noga...Olle är ju väldigt tankspridd o svår o prata med , medans Björn o annika var dom jag eg hade mest kontakt med....Han är ju som jag sa t om såpass seriös att han går på mental träning för han fattar innebörden att vara stark psykisk och inte deppa ner ( vilket han gjorde förr när han hade dåliga dagar)
Han kör hästarna ( och det gör ju Olle med) som att det finns flera lopp kvar att köra...Men heder åt Björn som axlar sina framgångar på ett ödmjukt sätt...för han ÄR verkligen lika genomtrevlig som när man ser honom på TV :love:

Jag har ju jobbat åt Gooparna i 10 år med deras konvalecenter och jag måste säga att Björn faktiskt ÄR en otroligt trevlig person med fötterna på jorden, han är intresserad av allt "nytt" och väldigt noga...Olle är ju väldigt tankspridd o svår o prata med , medans Björn o annika var dom jag eg hade mest kontakt med....Han är ju som jag sa t om såpass seriös att han går på mental träning för han fattar innebörden att vara stark psykisk och inte deppa ner ( vilket han gjorde förr när han hade dåliga dagar)
Han kör hästarna ( och det gör ju Olle med) som att det finns flera lopp kvar att köra...
Men heder åt Björn som axlar sina framgångar på ett ödmjukt sätt...
för han ÄR verkligen lika genomtrevlig som när man ser honom på TV :love:

:bow: :bow:

tänk va nervös "björnen" måste va nu 499 segrar, 1 kvar å han har spräckt en drömgräns till... snacka om surt om han inte vinner nåt mer lopp i år (inte för att det är så stor risk för det men ändå) :crazy:

ja, det skulle ju verkligen.... va sjuukt surt. även för oss som följer hnm.. känns det som

skulle ju va som sagt, om ngn satt dit en kamera/mick. på hnm :crazy:

Nästa travbuketräff blir på Lökene! :bump: The Goopamania....:rofl:
Jag har varit på Lökene en del, och det är ett härligt ställe. Vi hamnade på Sandgrund en kväll där en välkänd lärling lurade i mig att "den där bruden har spanat in dig hela kvällen".
Jag tog mod till mig och bjöd upp....efter en stund sade jag: - Är du ifrån stan? Han sade med mörk röst: - Ja, jag är född här....:eek:

Det var en transvestit, och det visste de :devil: i stallet....

Nästa travbuketräff blir på Lökene! :bump: The Goopamania....:rofl:
Jag har varit på Lökene en del, och det är ett härligt ställe. Vi hamnade på Sandgrund en kväll där en välkänd lärling lurade i mig att "den där bruden har spanat in dig hela kvällen".
Jag tog mod till mig och bjöd upp....efter en stund sade jag: - Är du ifrån stan? Han sade med mörk röst: - Ja, jag är född här....:eek:

Det var en transvestit, och det visste de :devil: i stallet....

:rofl: :rofl:

Björn äter BARA ost på smörgåsarna,när han är i tränarfiket på Fstad så gör han iordning sina egna smörgåsar själv, han dricker inte kaffeutam the. Hans tjej heter Henny och är finska o jobbar hos Goop, hon sköter bla Tigger.

Björn äter BARA ost på smörgåsarna,när han är i tränarfiket på Fstad så gör han iordning sina egna smörgåsar själv, han dricker inte kaffeutam the. Hans tjej heter Henny och är finska o jobbar hos Goop, hon sköter bla Tigger.

haha.. va du kan då :D fast ioch för sig.. jag visste oxå att hans tjej sköter om tigger ;)

nu vart den en tredjeplats

(och sir henry kom 2:a, heja göran :bump: )

Å så har dom en släthårig foxterrier som heter Delvis :D
Det finns en historia med det namnet, kommer inte ihåg riktigt vad det var men det var iallafall inte meningen det skulle bli en fox, utan det bleb "Delvis" en fox....:D

i nästa lopp startar en gammal passhäst till mig (4:an), vi får hoppas att goopen vinner och han kommer 2:a :angel: :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 486
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·
Tjatter Best in show Det är dagen då årets sista hundutställning ska avgöras. Den som vinner BIS får den åtråvärda titeln ”Årets hund”, något...
41 42 43
Svar
852
· Visningar
29 762
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Deltagare: bollen__ cirkus Ferrari Habina Klara Koppen Lobelia MikaTela Mirtai quarter4ever Snurrfian Regler *Var snälla och trevliga...
18 19 20
Svar
380
· Visningar
15 457
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar